Hvornår fik I kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.392 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

NinaE

Jeg er 5 + 1 i dag, og undrer mig over jeg ikke har haft antydningen af kvalme endnu. Jeg kan blive lidt nervøs ved det, men samtidig er det jo også meget rart, og det kan selvfølgelig være det først sker senere.

Har nogle af jer gået en graviditet igennem uden kvalme, eller i hvilken periode fik I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Maja!

NinaE skriver:

Jeg er 5 + 1 i dag, og undrer mig over jeg ikke har haft antydningen af kvalme endnu. Jeg kan blive lidt nervøs ved det, men samtidig er det jo også meget rart, og det kan selvfølgelig være det først sker senere.

Har nogle af jer gået en graviditet igennem uden kvalme, eller i hvilken periode fik I det?

syntes kvalmen kom omkring uge 5 og i uge 6 fuldte opkast så med kvalmen...

kan godt forstå dine bekymringer..
men hvis du er en af de heldige der kan undgå kvalme og opkast, så skal du være glad..

Anmeld

14. januar 2011

Tystys14

Det er langt fra alle der rammes af graviditets kvalme  selv døjede jeg med det fra uge 4+0 og kunne næsten intet holde i mig tre måneder frem.  Siden har jeg lidt af halsbrand konstant  øv øv. håber for dig du slipper helt for det.

Anmeld

14. januar 2011

Nynne88

Der er jo nogen som går igennem en hel graviditet uden at have kvalme - så måske er du heldig.

Mit startede for en uges tid siden - så da jeg var omkring 6+0. Men det er mest en blanding mellem at være monster træt og dårlig

Anmeld

14. januar 2011

Holbæktrunten

Vent du bare 1-3 uger endnu, og se hvad der sker

For mit vedkommende kom det for fuld skrue engang i uge 6 - og det er IKKE sjovt

Men håber dælme du slipper

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

NinaE skriver:

jeg tror jeg fik det i starten af 6. uge (altså 5+et eller andet) Men det er jo meget forskelligt fra person til person

Anmeld

14. januar 2011

Tinehh

Hejsa..

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, var jeg 6 uger henne.. Og VUPTI en uge senere i uge 7 startede kvalmen og opkast til og med uge 13.. 

Så det kan sagtens nå at komme endnu.. Men vær da glad for det så længe du ingenting har..

- Tine (29+2)

Anmeld

14. januar 2011

Rødhætte

Ca fra uge 7-10 havde jeg mega kvalme. Jeg har altid hørt at gravide har morgenkvalme, men det er en skrøne!! Havde kvalme hele døgnet - puha det var hårdt. Håber ikke du bliver ramt lige så slemt!

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

NinaE skriver:

Der er masser af kvinder der IKKE får kvalme og andre gør.
Så det er meget forskelligt.
Min mor havde aldrig antydningen af det, derimod jeg havde det ca uge 2-3 efter ÆL altså omkring den tid hvor jeg egentligt skulle have haft mens.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

Mira0911

NinaE skriver:

Jeg er 4+3 og har en led kvalme og kaster op... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.