Hvornår fik I kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Carina1977

NinaE skriver:

Jeg er 5 + 1 i dag, og undrer mig over jeg ikke har haft antydningen af kvalme endnu. Jeg kan blive lidt nervøs ved det, men samtidig er det jo også meget rart, og det kan selvfølgelig være det først sker senere.

Har nogle af jer gået en graviditet igennem uden kvalme, eller i hvilken periode fik I det?

Jeg havde kvalme allerede 2 dage før forventet mens.....altså 4 dage før jeg testede. Min kvalme er så gradvist blevet værre. I starten var det kun om morgenen, når jeg vågnede. Senere blev det til både morgen og aftenen. Nu er jeg begyndt på at have det stort set det meste af dagen. Jeg er 6+6 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Cris

Aldrig   Jeg fik til gengæld konstant brandt i maven i mange mange uger, det gjord næsten ondt at spise noget, men jeg gjord det alligevel, men ikke så voldsomt meget. Men aldrig kvalme.

Anmeld

14. januar 2011

JustMe

Min kom som lyn fra en klar himmel i midten af uge 7 (8. uge) og fortsatte i fuldt flor til omkring 16. uge, hvor den blev lidt bedre....men stadig var der.

Anmeld

15. januar 2011

S.Maria

Jeg er nu i uge 24 og har slet ikke døjet med kvalme...

Anmeld

15. januar 2011

mortilnoahogmelina

Jeg gik en hel graviditet uden en sner af kvalme overhovdet , 

Så det er langt fra alle som får det . 

Ønsk du hellere du er en af dem som slipper for dt

Anmeld

15. januar 2011

Low

Jeg fik kvalme 2 gange i min graviditet. Første gang var i uge 17 ca hvor jeg lå på sofaen og så tv og så fik jeg kvalme og 10 sek efter kastede jeg op. Anden gang var jeg præcis 30+0 og i en bus på vej til Nørreport station. Da jeg stod af på stationen kastede jeg op men ellers fik jeg slet ikke kvalme

Anmeld

15. januar 2011

FamilienSørensen

NinaE skriver:

Jeg er 5 + 1 i dag, og undrer mig over jeg ikke har haft antydningen af kvalme endnu. Jeg kan blive lidt nervøs ved det, men samtidig er det jo også meget rart, og det kan selvfølgelig være det først sker senere.

Har nogle af jer gået en graviditet igennem uden kvalme, eller i hvilken periode fik I det?

Hejsa!

Det skal du ikke være bekymret over, da jeg er 15+4 henne dvs. i 2. trimester, og jeg har aldrig (heldigvis) haft den "morgenkvalme eller graviditetskvalme" Heldige mig. Faktisk har jeg ikke haft særlig mange graviditetsgener.

Så jeg tror det er forskelligt fra person til person.

Knus

Anmeld

15. januar 2011

Muffinmus

havde stort set ingen kvalme med min søn, kun hvis jeg ikke havde spist længe.

Men min datter kom det inden testen:-)

Anmeld

15. januar 2011

heisamig

Hej

Jeg er nu 13+2 og har slet ikke oplevet kvalme overhovedet. Har haft det helt ufatteligt godt hele vejen indtil nu, så krydser fingre for, at det fortsætter. Jeg har været mere træt, mere tørstig og skulle tisse mere... ellers er jeg sluppet

Anmeld

15. januar 2011

SiLiMiMa

min kvalme kom hver gang i uge 7 (6+).......

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.