Graviditet spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Bavianis

Babyklar skriver:

heei skønne kvinder

Er lidt nys, så ville høre jer hvordan i går og har det efter de første 20uger er gået, og man er som sagt er halvvejs ? - alle gravide er selvf lov til at svare

for mig eget velkommende, har jeg det ganske fint, er 20+2. har da af og til lidt ondt i lænden som går ned i ballerne, men ikke noget voldsom. så lidt ondt nede ved underlivet, af og til når jeg trækker benene op under mig. men ellers glad og lykkelig hihi..  og mærker den lille supermann , skøøønt  MD-scanning overstået, en hel fantastisk oplevelse, og alt var perfekt.  hvordan gik jeres ?

Har i tænkt jer og gå til fødsels forberedelse? - og ville det hjælpe på enes nervøsitet omkring det, ved at deltag ..

Hvad for noget mation laur i ?

andre ting i ville dele, skriver i det bare

Jeg har det fantastisk! Det eneste er lidt plukveer, men ellers ligner jeg faktisk denne smiley:

Og jeg er præcis halvvejs idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

JustMe

Jeg synes, det er skønt. Maven er blevet pænt stor, lillepigen bokser indefra og kvalmen er reduceret så meget, at jeg en del dage slet ikke lægger mærke til den. I stedet har jeg fået begyndende bøkkenløsning, som giver mig en del mere hovedpine og migræner, end tidligere.

Pga. bækken og handicaps fra før fødslen, laver jeg ikke andet motion end lidt gang/cyklen, når jeg skal nogle steder og svømmer indimellem.

Ville gerne til fødselsforberedelse, men der er fyldt op på holdet på

mit fødselssted, det hold jeg havde tilmeldt mig i min by er der for få tilmeldinger til, og alternativet kan jeg ikke gå til pag mit bækken og transporten derhen

Anmeld

15. januar 2011

Moar2011

Bavianis skriver:

Jeg har det fantastisk! Det eneste er lidt plukveer, men ellers ligner jeg faktisk denne smiley:

Og jeg er præcis halvvejs idag

ihh hvor skøønt at høre .. jeg har det også dejligt  

Anmeld

15. januar 2011

Moar2011

JustMe skriver:

Jeg synes, det er skønt. Maven er blevet pænt stor, lillepigen bokser indefra og kvalmen er reduceret så meget, at jeg en del dage slet ikke lægger mærke til den. I stedet har jeg fået begyndende bøkkenløsning, som giver mig en del mere hovedpine og migræner, end tidligere.

Pga. bækken og handicaps fra før fødslen, laver jeg ikke andet motion end lidt gang/cyklen, når jeg skal nogle steder og svømmer indimellem.

Ville gerne til fødselsforberedelse, men der er fyldt op på holdet på

mit fødselssted, det hold jeg havde tilmeldt mig i min by er der for få tilmeldinger til, og alternativet kan jeg ikke gå til pag mit bækken og transporten derhen

det lyder dejligt det med kvalmen - ihh har slet ikk set at i skal have en piige  - ej hvor er det træls det med fødselsforberedelse, så du så gerne ville. kan du ikk nå det inden du føder?

Hmm tror måske jeg ringer til min jordemor og høre, for tror os det ville være en go ide for mig - for tænker godt nok super meget på det :s

Anmeld

16. januar 2011

JustMe

Babyklar skriver:

det lyder dejligt det med kvalmen - ihh har slet ikk set at i skal have en piige  - ej hvor er det træls det med fødselsforberedelse, så du så gerne ville. kan du ikk nå det inden du føder?

Hmm tror måske jeg ringer til min jordemor og høre, for tror os det ville være en go ide for mig - for tænker godt nok super meget på det :s

Tusind tak; vi glæder os så meget

Jeg blev foreslået at snakke med min jordemoder, om hun kunne give os en tid, hvor vi gik det igennem. Det har jeg det egentlig meget godt med, for så kan kæresten også komme med og få svar på sine spørgsmål

Anmeld

17. januar 2011

Moar2011

JustMe skriver:

Tusind tak; vi glæder os så meget

Jeg blev foreslået at snakke med min jordemoder, om hun kunne give os en tid, hvor vi gik det igennem. Det har jeg det egentlig meget godt med, for så kan kæresten også komme med og få svar på sine spørgsmål

¨

det lyder da også som en rigtig go ide ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.