Babyklar skriver:
Ihh misunder dig lidt, at i fik set bettemand så meget heh :p .. ville gerne til mange flere og have flere billeder 
Ihh det lyder lidt træls med den bækken :s - skal du så være sygemeldt fra nu og så til han er kommet ? - det er mange dage..
har i tænkt på navn?
hihi..
Jeg Har fået det tilbudt, og ved ikk om jeg skal sige ja tak, da jeg tænker rimlig over det heh.. et eller andet sted er det jo os normalt man er nervøs når man aldrig har prøvet det før..
Det var også rigtig fedt at være der så længe, og at de begge var så grundige...
Ja, jeg skal være sygemeldt indtil, det gør mig ikke så meget, da jeg eeeeelsker at gå hjemme og tulle og hygge lidt med vores hund. Kan dog ikke lave det helt store, så det blir gjort lidt i etapper
Ja, vi har et par navne i spil, men syns det er svært at finde på et før vi har set ham... jeg er dog helt pjattet med ANTON 
Jeg tror da at hvis vi fik fødselforberedelsen tilbudt ville vi nok tage imod, men lige nu er fødslen så langt væk for mig at jeg ikke rigtig er nervøs for den. Men pludselig er de 3 måneder jo gået og så står jeg midt i det, men det skal nu nok gå alligevel
Har I tænkt på navne?
Kathrine
Anmeld