Graviditet spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

sofia88

Babyklar skriver:

puha da - jeg var så ynkelig da jeg havde det i de der først 12uger .. var så lykkelige da det gik væk ..  så  for at det ikk kommer igen.. håber os dit går væk!!

Taaak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Moar2011

Hejsa

Vores MD-scanning gik også rigtig godt.. der var en studerende med, så hun tjekkede og så kom den "garvede" og tjekkede det efter, så vi fik virkelig set bettemanden. + vi fik bekræftet det var en dreng - havde været til kønsscanning 14 dage forinden.

Da jeg var 20+0 blev jeg deltidssygemeldt med bækkensmerter og er nu blevet fuldtidssygemeldt, da det bare slet ikke er blevet bedre - tværtimod. Har meget ondt og kan ikke gå eller stå ret længe af gangen... Ellers har jeg det fint og nyder bettemandens sparken..

Mht fødselsforberedelse, bliver det ikke tilbudt i århus kommune, dog kan man betale og så få noget undervisning, men det er ikke noget vi er interesseret i... Er ikke så nervøs for fødslen.... ENDNU, så vi tager det som det kommer...

Kathrine 26+6

Ihh misunder dig lidt, at i fik set bettemand så meget heh :p .. ville gerne til mange flere og have flere billeder

Ihh det lyder lidt træls med den bækken :s - skal du så være sygemeldt fra nu og så til han er kommet ? - det er mange dage..

har i tænkt på navn?  hihi..

Jeg Har fået det tilbudt, og ved ikk om jeg skal sige ja tak, da jeg tænker rimlig over det heh.. et eller andet sted er det jo os normalt man er nervøs når man aldrig har prøvet det før..

Anmeld

14. januar 2011

mom <3

Babyklar skriver:

Hvornår er det man skal melde sig til det ? - har nemlig kommet til at smide det papir ud fra min jordmor hvor hun tilbyder en masse forskellige ting ..

Altså det er vist forskelligt fra kommune til kommune. Jeg ville bare ringe tilJordemoderen og sige at folderen er blevet væk, så giver hun dig de nødvendige oplysninger om tid og sted etc altså vi fik virkelig meget ud af det... Og det var samtidigt lidt hyggeligt fordi man kunne lytte til andre gravides spørgsmål (som man måske ikke lige selv havde tænkt på)

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

mille:) skriver:

Altså det er vist forskelligt fra kommune til kommune. Jeg ville bare ringe tilJordemoderen og sige at folderen er blevet væk, så giver hun dig de nødvendige oplysninger om tid og sted etc altså vi fik virkelig meget ud af det... Og det var samtidigt lidt hyggeligt fordi man kunne lytte til andre gravides spørgsmål (som man måske ikke lige selv havde tænkt på)

Ja lige præcis havde du manden med?

Anmeld

14. januar 2011

_-Kathrine-_

Babyklar skriver:

Ihh misunder dig lidt, at i fik set bettemand så meget heh :p .. ville gerne til mange flere og have flere billeder

Ihh det lyder lidt træls med den bækken :s - skal du så være sygemeldt fra nu og så til han er kommet ? - det er mange dage..

har i tænkt på navn?  hihi..

Jeg Har fået det tilbudt, og ved ikk om jeg skal sige ja tak, da jeg tænker rimlig over det heh.. et eller andet sted er det jo os normalt man er nervøs når man aldrig har prøvet det før..

Det var også rigtig fedt at være der så længe, og at de begge var så grundige...

Ja, jeg skal være sygemeldt indtil, det gør mig ikke så meget, da jeg eeeeelsker at gå hjemme og tulle og hygge lidt med vores hund. Kan dog ikke lave det helt store, så det blir gjort lidt i etapper

Ja, vi har et par navne i spil, men syns det er svært at finde på et før vi har set ham... jeg er dog helt pjattet med ANTON

Jeg tror da at hvis vi fik fødselforberedelsen tilbudt ville vi nok tage imod, men lige nu er fødslen så langt væk for mig at jeg ikke rigtig er nervøs for den. Men pludselig er de 3 måneder jo gået og så står jeg midt i det, men det skal nu nok gå alligevel

Har I tænkt på navne?

Kathrine

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

_-Kathrine-_ skriver:

Det var også rigtig fedt at være der så længe, og at de begge var så grundige...

Ja, jeg skal være sygemeldt indtil, det gør mig ikke så meget, da jeg eeeeelsker at gå hjemme og tulle og hygge lidt med vores hund. Kan dog ikke lave det helt store, så det blir gjort lidt i etapper

Ja, vi har et par navne i spil, men syns det er svært at finde på et før vi har set ham... jeg er dog helt pjattet med ANTON

Jeg tror da at hvis vi fik fødselforberedelsen tilbudt ville vi nok tage imod, men lige nu er fødslen så langt væk for mig at jeg ikke rigtig er nervøs for den. Men pludselig er de 3 måneder jo gået og så står jeg midt i det, men det skal nu nok gå alligevel

Har I tænkt på navne?

Kathrine

tror også jeg kommer til at elske og gå hjemme.. synes det så hyggeligt heh . ¨

det er da også et søøødt navn, der er nu mange søde heh ..

Heh, jeg er halvvejs nu, og føler den er lige om døren heh .. :p .. ja vi har tænkt på navnet storm, men igen, det jo ikk sikkert at det passer til ham heh ..

Anmeld

14. januar 2011

_-Kathrine-_

Babyklar skriver:

tror også jeg kommer til at elske og gå hjemme.. synes det så hyggeligt heh . ¨

det er da også et søøødt navn, der er nu mange søde heh ..

Heh, jeg er halvvejs nu, og føler den er lige om døren heh .. :p .. ja vi har tænkt på navnet storm, men igen, det jo ikk sikkert at det passer til ham heh ..

Det navn har vi også med i bunken, det er superfedt

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

_-Kathrine-_ skriver:

Det navn har vi også med i bunken, det er superfedt

vi har haft det i hovedet lige siden jeg blev gravid, så tror helt bestemt det blir det - vi er også selc heelt vilde med det.

Anmeld

15. januar 2011

mom <3

Babyklar skriver:

Ja lige præcis havde du manden med?

Jeps, vi var sammen afsted - og det var super hyggeligt.
Langt langt de fleste havde deres kærester med! En neklet havde sin mor med, og et par stykker en en veninde.

Han synes efterfølgende at det var ret cool, fordi vi er "mere sammen om selve fødslen".

Anmeld

15. januar 2011

Moar2011

mille:) skriver:

Jeps, vi var sammen afsted - og det var super hyggeligt.
Langt langt de fleste havde deres kærester med! En neklet havde sin mor med, og et par stykker en en veninde.

Han synes efterfølgende at det var ret cool, fordi vi er "mere sammen om selve fødslen".

eii hvor fedt hvordan kom du afsted til det ? ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.