Graviditet spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Moar2011

heei skønne kvinder

Er lidt nys, så ville høre jer hvordan i går og har det efter de første 20uger er gået, og man er som sagt er halvvejs ? - alle gravide er selvf lov til at svare

for mig eget velkommende, har jeg det ganske fint, er 20+2. har da af og til lidt ondt i lænden som går ned i ballerne, men ikke noget voldsom. så lidt ondt nede ved underlivet, af og til når jeg trækker benene op under mig. men ellers glad og lykkelig hihi..  og mærker den lille supermann , skøøønt  MD-scanning overstået, en hel fantastisk oplevelse, og alt var perfekt.  hvordan gik jeres ?

Har i tænkt jer og gå til fødsels forberedelse? - og ville det hjælpe på enes nervøsitet omkring det, ved at deltag ..

Hvad for noget mation laur i ?

andre ting i ville dele, skriver i det bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

sofia88

Psykisk har jeg det rigtig godt & glæder mig til min lille pige kommer til Verden  Men fysisk der er jeg meget plaget, og ligger ned det meste af tiden, da jeg ikke kan komme rundt uden at være i smerter.

Kvalme & opkast er også vendt tilbage, og har utrolig meget halsbrand 

Mht fødselsforberedelse, nej det skal jeg ikke til

Knus Soffi 31+1 

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

Psykisk har jeg det rigtig godt & glæder mig til min lille pige kommer til Verden  Men fysisk der er jeg meget plaget, og ligger ned det meste af tiden, da jeg ikke kan komme rundt uden at være i smerter.

Kvalme & opkast er også vendt tilbage, og har utrolig meget halsbrand 

Mht fødselsforberedelse, nej det skal jeg ikke til

Knus Soffi 31+1 

Du er jo os højgravid nu, så ikke noget at sige til du er ramt - men håber du får det bedre  det skide træls det kavlme og opkast, håber inderligt ikke at mit vender tilbage .. det ville bare være øv..

du tager fødselsen som den kommer

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

Babyklar skriver:

Du er jo os højgravid nu, så ikke noget at sige til du er ramt - men håber du får det bedre  det skide træls det kavlme og opkast, håber inderligt ikke at mit vender tilbage .. det ville bare være øv..

du tager fødselsen som den kommer

Jeg håbede at kvalme og opkast ville forsvinde efter de obligatoriske 12 uger, men så heldig var jeg ikke 

Ja, fødslen tager jeg helt som den kommer 

Anmeld

14. januar 2011

_-Kathrine-_

Hejsa

Vores MD-scanning gik også rigtig godt.. der var en studerende med, så hun tjekkede og så kom den "garvede" og tjekkede det efter, så vi fik virkelig set bettemanden. + vi fik bekræftet det var en dreng - havde været til kønsscanning 14 dage forinden.

Da jeg var 20+0 blev jeg deltidssygemeldt med bækkensmerter og er nu blevet fuldtidssygemeldt, da det bare slet ikke er blevet bedre - tværtimod. Har meget ondt og kan ikke gå eller stå ret længe af gangen... Ellers har jeg det fint og nyder bettemandens sparken..

Mht fødselsforberedelse, bliver det ikke tilbudt i århus kommune, dog kan man betale og så få noget undervisning, men det er ikke noget vi er interesseret i... Er ikke så nervøs for fødslen.... ENDNU, så vi tager det som det kommer...

Kathrine 26+6

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

sofia88 skriver:

Jeg håbede at kvalme og opkast ville forsvinde efter de obligatoriske 12 uger, men så heldig var jeg ikke 

Ja, fødslen tager jeg helt som den kommer 

har du haft opkast og kvalme hele vejen igennem ? ..

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

Babyklar skriver:

har du haft opkast og kvalme hele vejen igennem ? ..

Ja desværre, lige med undtagelse af fra fra uge 16 til uge 20 ca der var der lidt pause i det 

Anmeld

14. januar 2011

mom <3

Hejsa Mht fødselsforberedelse, så har det hjulpet mig meget at være til. Det har givet ro og har fjernet nervøsiteten. Jo mere man ved/har set, desto nemmere er det at forholde sig til. Men det skal man gøre som man har lyst til Jeg synes bare det var rigtig givtigt!!

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

sofia88 skriver:

Ja desværre, lige med undtagelse af fra fra uge 16 til uge 20 ca der var der lidt pause i det 

puha da - jeg var så ynkelig da jeg havde det i de der først 12uger .. var så lykkelige da det gik væk ..  så  for at det ikk kommer igen.. håber os dit går væk!!

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

mille:) skriver:

Hejsa Mht fødselsforberedelse, så har det hjulpet mig meget at være til. Det har givet ro og har fjernet nervøsiteten. Jo mere man ved/har set, desto nemmere er det at forholde sig til. Men det skal man gøre som man har lyst til Jeg synes bare det var rigtig givtigt!!

Hvornår er det man skal melde sig til det ? - har nemlig kommet til at smide det papir ud fra min jordmor hvor hun tilbyder en masse forskellige ting ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.