er det mig der er gal på den????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

mor-til-vanessa

victoria2008 skriver:

Ja, det er jo det... Det mørke har det med at ville bestemme

hæhæ ja det overtager gerne men det kan jo være de bliver grønne og det er altså også flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

klmf

mor-til-vanessa skriver:

det tror jeg godt han kunne finde på, altså ringe for at genere mig. men tror jeg vil tage dit råd. det er idag nu sidste gange jeg tager tlf når hun er blevet lagt i seng

HVis han bliver sur må du jo bare repetere sengetiderne

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ ja det overtager gerne men det kan jo være de bliver grønne og det er altså også flot

Ja, jeg må vente og se hvad der kommer

Anmeld

13. januar 2011

Kay

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ kan kun give din kæreste ret. og ville virkelig ønske at spencer selv kunne se de ting han gør og har gjort galt og så få noget hjælp. for hjælp har han virkelig brug for efter min mening

man kan ikke andet end at håbe at han gør det... og så må jeg da lige sige... nøj en smuk datter du har.... hvis mine børn bliver bare halvt så smukke er jeg da over lykkelig

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

lotchen skriver:

HVis han bliver sur må du jo bare repetere sengetiderne

synes bare jeg har fortalt dem så mange gange, men må jo bare blive ved. han har i det mindste forstået at han ikke skal ringe kl 02 om natten mere

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

victoria2008 skriver:

Ja, jeg må vente og se hvad der kommer

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

Kay skriver:

man kan ikke andet end at håbe at han gør det... og så må jeg da lige sige... nøj en smuk datter du har.... hvis mine børn bliver bare halvt så smukke er jeg da over lykkelig

tusind tak

det er jeg helt sikker på at dine børn også bliver

Anmeld

13. januar 2011

klmf

mor-til-vanessa skriver:

synes bare jeg har fortalt dem så mange gange, men må jo bare blive ved. han har i det mindste forstået at han ikke skal ringe kl 02 om natten mere

Han lyder altså som lidt af en knaldperle.....

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Jeg synes klart det er ham der er gal på den. Hvis han vil snakke med sin datter må han som minimum ringe i det tidsrum, hvor du har ansvist det kan passe. Det virker ikke som om han er særlig interesseret, hvis han ikke en gang kan time det, så det kan komme til at passe. Derudover er det da helt vildt sødt af dig at rejse til USA, for at besøge hans familie, og det burde absolut ikke være noget problem for ham at køre op og besøge jer! Vil han se sin datter må han gøre en indsats! Jeg kan sagtens forstå, at du synes han opfører sig underligt og det er ikke dig der er gal på den.

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

lotchen skriver:

Han lyder altså som lidt af en knaldperle.....

det er han også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.