er det mig der er gal på den????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

mor-til-vanessa

Kay skriver:

jeg forstår dig fuldt ud... og det er helt klart ham den er gal med!!!

tak tak

bliver helt trist når han har ringet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

jo de er super glade for hende, og jeg elsker også dem.

de har kun set hende en gang, men hendes grandma kommer til horsens her til foråret og det glæder vi os til

Ej hvor er det et fedt initiativ af hende Man kan jo ikke andet end at holde af hende... Hun er jo en super lækker pige.... Altså næstefter min egen

Anmeld

13. januar 2011

Kay

mor-til-vanessa skriver:

tak tak

bliver helt trist når han har ringet.

min dejlige kæreste sidder og siger at han mangler nogle hjerneceller... for at kunne tænke sådan...  men nogle mænd kan heller ikke se ud over egne behov

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

victoria2008 skriver:

Ej hvor er det et fedt initiativ af hende Man kan jo ikke andet end at holde af hende... Hun er jo en super lækker pige.... Altså næstefter min egen

hæhæ ja helt klart din er også lækker

Anmeld

13. januar 2011

klmf

mor-til-vanessa skriver:

ja det vil jeg også mene, men når man hele tiden hører en sige man er fucked up, så kommer man til at tvivle

Det lyder lidt som om han gerne vil genere dig lidt - hvor svært kan det være at huske hvornår pigen går i seng altså?? Jeg ville da lade være med at tage hans opkald efter hendes sengetid, så kan det være han lærer det

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

Kay skriver:

min dejlige kæreste sidder og siger at han mangler nogle hjerneceller... for at kunne tænke sådan...  men nogle mænd kan heller ikke se ud over egne behov

hæhæ kan kun give din kæreste ret. og ville virkelig ønske at spencer selv kunne se de ting han gør og har gjort galt og så få noget hjælp. for hjælp har han virkelig brug for efter min mening

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ ja helt klart din er også lækker

Jeg skal bare lige se om jeg kan ramme de blå øjne til det næste barn

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

lotchen skriver:

Det lyder lidt som om han gerne vil genere dig lidt - hvor svært kan det være at huske hvornår pigen går i seng altså?? Jeg ville da lade være med at tage hans opkald efter hendes sengetid, så kan det være han lærer det

det tror jeg godt han kunne finde på, altså ringe for at genere mig. men tror jeg vil tage dit råd. det er idag nu sidste gange jeg tager tlf når hun er blevet lagt i seng

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

victoria2008 skriver:

Jeg skal bare lige se om jeg kan ramme de blå øjne til det næste barn

hæhæ det kan godt blive svært tror jeg. det er vist noget med at en af spencers onkler havde blå øjne

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ det kan godt blive svært tror jeg. det er vist noget med at en af spencers onkler havde blå øjne

Ja, det er jo det... Det mørke har det med at ville bestemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.