min datters far ringer tit når hun er kommet i seng, og så vil han snakke med hende, men det kan han jo af gode grunde ikke. så siger han jeg skal gå ind og lægge tlf så kan han høre hende trække vejret
( synes jeg er mega mærkeligt ) det siger jeg også nej til, for hun skal da ikke forstyres af at jeg render ind på hendes værelse og lægger tlf ned til hende. har sagt til ham tusind gange hvornår han skal ringe hvis han vil snakke med hende.
det bliver han så pisse sur over og lægger på.
det er også meningen jeg vil tage til usa til sommer og besøge hendes bedsteforældre og kusiner i virginia. spencer bor pt i alabama og han troede åbentbart jeg også kom derned. det er 11 timer væk i bil, hvilket jeg synes er mega langt og sagde så at han måtte komme til virginia hvis han ville se hende. for synes faktisk jeg er rimelig sød, når jeg i det hele taget gider tage til usa. jeg kan selvfølgelig også lide usa og hans familie. men kunne jo også bare sige han skulle tage til dk hvis han ville se hende...
det synes han også bare er for dårligt og så siger han jeg har en mærkelig tanke gang.
det skal lige siges at han ikke har været særlig sød, og har taget noget virkelig dårlige valg. og han har ikke set sin datter siden maj 09 hvor jeg tog hjem fra usa. siden hun blev født for 13 mdr siden har han set hende sammenlagt 9 uger
han sender intet til hende og betaler ikke børnepenge. jeg modtager INTET fra ham og har aldrig gjort det. jo et sæt tøj.
er det mig der er fucked up som han siger???
Anmeld