kvalme, hva var/er dit trick?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

ESV

mika.F skriver:

jo, altså, er gravid i ca 10. uge og jeg har sådan en underlig kvalme der blir hængende og pænt sørger for at jeg virkelig ikk kan holde noget i mig, ikk engang vand, så jeg ville blive uuuuutroligt glad hvis der sad nogen derude med nogle gode tips og tricks til hvordan jeg kan holde kvalmen på afstand og forhåbentlig igen kunne holde mad i mig, det er jo lidt vigtigt at kunne spise..   ^^

håber på at høre fra nogle dejlige mennesker med gode idéer!

kram, og på forhånd tak, ,

mika

har hørt at mandler skulle være godt mod kvalme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Nemesis

lakrids...helst blue jeans..

Så suttede jeg på dem så holdt de længe og det jog kvalmen på flugt.

:-) Sisse

Anmeld

13. januar 2011

otlitrom

dorthemus skriver:

At æde

Det ér det der hjælper. Hvis jeg får kvalme, så presser jeg mig selv til at spise. 5 minutter senere er det væk!

Og Marie Kiks har reddet mange af mine morgener. Spis en stak kiks, INDEN du står ud af sengen. Det hjælper!

Og så er der cold Cocio (den originale, ikke light) den har også været min redning

Anmeld

13. januar 2011

dorthemus

kitty skriver:

Det ér det der hjælper. Hvis jeg får kvalme, så presser jeg mig selv til at spise. 5 minutter senere er det væk!

Og Marie Kiks har reddet mange af mine morgener. Spis en stak kiks, INDEN du står ud af sengen. Det hjælper!

Og så er der cold Cocio (den originale, ikke light) den har også været min redning

Jeg var så desværre ude i noget lidt andet end mariekiks.....stegt flæsk med persilleSOVS, Boller i karry, lasagne, MacD....jeg var knap så fedtforskrækket som gravid

Anmeld

13. januar 2011

morethanperfect

Sea Bands 

Anmeld

13. januar 2011

170811

Har ikke haft opkast kvalme, men sådan moderat kvalme, hvor jeg kunne holde maden i mig, men ikke havde lyst til så meget.

jeg synes at melon og c-vitamin hjalp mig rigtig meget. Grape frugt specielt.

Anmeld

13. januar 2011

ønskebørn74

jo, altså, er gravid i ca 10. uge og jeg har sådan en underlig kvalme der blir hængende og pænt sørger for at jeg virkelig ikk kan holde noget i mig, ikk engang vand, så jeg ville blive uuuuutroligt glad hvis der sad nogen derude med nogle gode tips og tricks til hvordan jeg kan holde kvalmen på afstand og forhåbentlig igen kunne holde mad i mig, det er jo lidt vigtigt at kunne spise..   ^^

håber på at høre fra nogle dejlige mennesker med gode idéer!

kram, og på forhånd tak, ,

mika

Ginger ale og saltine (creme ckrakers...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2011

Maja88

rød rynkeby saft...

Anmeld

13. januar 2011

moars

kan også virkelig anbefale seabands (kan købes i de fleste matas). Var så glad for dem !

Anmeld

13. januar 2011

Loa

Mariekiks og æbler var det ENESTE jeg kunne spise da jeg havde kvalme.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.