Hvad ville i give i gave til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Det er nok også sådan noget jeg tænker at vi finder, og ja så må sgi bytte det hvis de har det i forvejen  

Vil bare heller ikke gi dem noget bare for at gi noget, men så skulle jeg nok ha været ude i lidt bedre tid, hehe så det er jo min egen skyld  

Vi har ikke besøgt dem siden de blev forældre, så ved slet ikke hvad de er til, men det finder vi jo så ud af i weekenden, så ved vi det til en anden gang

Ja, vores naboer er lige blevet forældre, og vi ville bare gi en lille opmærksomhed, så købte en lille Lamze rangle ting, der kan sættes på autostol eller barnevogn, og den blev de vildt glade for, og den koste 80 eller 90 kr, og er sikker på tanken tæller, når i finder et eller andet, du synes de skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mullebergen

ALT andet end bamser 

Både Kamille og Hjalte fik 500 bamser (overdrivelse fremmer forståelsen ) og de ligger bare i en sort sæk i kælderen 

Jeg ville købe noget tøj MED byttemærke på, så forældrene havde mulighed for at bytte det hvis det ikke faldt i deres smag 

Anmeld

13. januar 2011

eElak

Når jeg har givet gaver til barslende, så er det legetøj jeg køber.. Som Dinna er inde på, kan lamaze anbefales når de er så små.. 

F.eks. spillefanten er vildt sød, og koster vidst højst 200 kroner.. 

Ellers er der mange fantastiske ting til omkring 100 kroner... :-)

Det er om at tage i en forretning og se hvad i falder for.. 

Jeg ville bare tænke lidt "fremad", f.eks. købe legetøj til 6-9 måneder, i stedet for kun at holde sig ved deres alder.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.