Hvad ville i give i gave til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

en lille pige på 5 mdr. i ikke har set før?

Vi skal ud og besøge nogle venner her i weekenden, det er 100 år siden vi har set dem og vi har endnu ikke mødt deres lille datter. Tænker at vi selvfølgelig vil ha en gave med til prinsessen, men det skal ikke være noget vildt. Kunne forestille mig at hun sikkert har meget tøj, og vil ikke spørge om størrelsen, da de bare vil sige at vi ikke skal købe noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Dinna88

Noget praktisk legetøj? Nu ved jeg ikke hvad har vil bruge på det, men Lamaze legetøj er super godt og muligvis også på tilbud i denne tid Bamser ville jeg ikke give, de fylder bare.

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Noget praktisk legetøj? Nu ved jeg ikke hvad har vil bruge på det, men Lamaze legetøj er super godt og muligvis også på tilbud i denne tid Bamser ville jeg ikke give, de fylder bare.

Ja jeg tænker også noget legetøj af en art  Kæresten var ved at foreslå en bamse, men syns også bare at det er lidt små kedeligt, og det får vel ikke så meget ud af en bamse, udover det er hyggeligt.

Anmeld

13. januar 2011

JulieE

Dinna88 skriver:

Helt enig  Bamser får babyer helt utrolig mange af. Vi har to store sække i kælderen og stadig mange på deres værelser .

Men Lamaze legetøj er rigtig godt og fås i mange størrelser og prisklasser

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Ja jeg tænker også noget legetøj af en art  Kæresten var ved at foreslå en bamse, men syns også bare at det er lidt små kedeligt, og det får vel ikke så meget ud af en bamse, udover det er hyggeligt.

Ja, og nok gerne noget der kan fremme motorikken Men igen, det er jo om hvor mange penge I vil bruge.

Og ja, men en bamse er jo bare ikke spændende for et lille barn - der skal jo helst være farver og lyde osv

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Jeg var lige i Okker Gokker den anden dag, og der har de de sødeste bamser - og der er udsalg nu her.

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

JulieE skriver:

Helt enig  Bamser får babyer helt utrolig mange af. Vi har to store sække i kælderen og stadig mange på deres værelser .

Men Lamaze legetøj er rigtig godt og fås i mange størrelser og prisklasser

Så kan I give dem til børnehjem, der mangler legetøj

Jeg synes Lamaze er super lækkert. Og nemlig - i mange prisklasser og størrelser.

Anmeld

13. januar 2011

oo

jeg tror jeg ville give en fin træbabygynge jeg glæder mig i hvert fald helt vildt til Sol kan sidde i en gynge

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Den her http://www.gamleskole.dk/shop/trekanten-legetoej-online-1452p.html

I det hele taget legetøj fra den gamle skole, det er så fint og lækkert!

Anmeld

13. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

en lille pige på 5 mdr. i ikke har set før?

Vi skal ud og besøge nogle venner her i weekenden, det er 100 år siden vi har set dem og vi har endnu ikke mødt deres lille datter. Tænker at vi selvfølgelig vil ha en gave med til prinsessen, men det skal ikke være noget vildt. Kunne forestille mig at hun sikkert har meget tøj, og vil ikke spørge om størrelsen, da de bare vil sige at vi ikke skal købe noget.

Jeg ville købe finde noget udviklingslegetøj, til den pris jeg synes var passende, nok i alderen 6 mdr og op efter, så kan man jo få byttemærke på hvis de nu har tingen i forvejen eller vil have noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.