Hvad ville i give i gave til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Jeg var lige i Okker Gokker den anden dag, og der har de de sødeste bamser - og der er udsalg nu her.

Tak for tippet, men vi har desværre ikke en okker gokker i vores by, men har hørt meget godt om den butik ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg tror jeg ville give en fin træbabygynge jeg glæder mig i hvert fald helt vildt til Sol kan sidde i en gynge

Er der en bestemt du tænker på? tror måske det kommer lidt over hvad vi vil gi (det har vi ikke rigtig snakket om, men det skal ikke været noget vildt).

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Den her http://www.gamleskole.dk/shop/trekanten-legetoej-online-1452p.html

I det hele taget legetøj fra den gamle skole, det er så fint og lækkert!

Ih der er bare så mange lækre ting derinde  hmm kan man få deres legetøj i butikkerne?

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Anonym skriver:

Ih der er bare så mange lækre ting derinde  hmm kan man få deres legetøj i butikkerne?

De har vist en lillebitte biks ned på sydfyn, det er vist det eneste sted man kan købe deres ting udover på deres hjemmeside

Anmeld

13. januar 2011

JulieE

Dinna88 skriver:

Så kan I give dem til børnehjem, der mangler legetøj

Jeg synes Lamaze er super lækkert. Og nemlig - i mange prisklasser og størrelser.

Det tror jeg helt sikkert også vi gør... eller til mødrehjælpen. Vi skal bare nå til at sortere i dem Men du har helt ret, de kan helt sikkert vække glæde et andet sted

Anmeld

13. januar 2011

mormorborroe

Anonym skriver:

en lille pige på 5 mdr. i ikke har set før?

Vi skal ud og besøge nogle venner her i weekenden, det er 100 år siden vi har set dem og vi har endnu ikke mødt deres lille datter. Tænker at vi selvfølgelig vil ha en gave med til prinsessen, men det skal ikke være noget vildt. Kunne forestille mig at hun sikkert har meget tøj, og vil ikke spørge om størrelsen, da de bare vil sige at vi ikke skal købe noget.

En Beddy  Bear bamse,

http://www.coolstuff.dk/Beddy_Bear

De lune bamser er skønnere end kolde, er vi glade for at kunne tilbyde disse superhyggelige samt bedårende søde og bløde bamser, som du varmer i mikroovnen i to minutter, hvorefter du har en varm og blød bamse at hygge med i ikke mindre end to timer, før den bliver kold igen!

de fås også i andre butikker med baby legetøj

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville købe finde noget udviklingslegetøj, til den pris jeg synes var passende, nok i alderen 6 mdr og op efter, så kan man jo få byttemærke på hvis de nu har tingen i forvejen eller vil have noget andet

Det er nok også sådan noget jeg tænker at vi finder, og ja så må sgi bytte det hvis de har det i forvejen  

Vil bare heller ikke gi dem noget bare for at gi noget, men så skulle jeg nok ha været ude i lidt bedre tid, hehe så det er jo min egen skyld  

Vi har ikke besøgt dem siden de blev forældre, så ved slet ikke hvad de er til, men det finder vi jo så ud af i weekenden, så ved vi det til en anden gang

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

De har vist en lillebitte biks ned på sydfyn, det er vist det eneste sted man kan købe deres ting udover på deres hjemmeside

Okay, hmm det må blive næste gang vi skal besøge dem eller en ide til fødselsdags gave, for der er godt nok mange lækre ting på deres hjemmeside

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Anonym skriver:

Okay, hmm det må blive næste gang vi skal besøge dem eller en ide til fødselsdags gave, for der er godt nok mange lækre ting på deres hjemmeside

ja de har rigtig meget lækkert!

Krea har jo også rigtig mange fine ting!

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

JulieE skriver:

Det tror jeg helt sikkert også vi gør... eller til mødrehjælpen. Vi skal bare nå til at sortere i dem Men du har helt ret, de kan helt sikkert vække glæde et andet sted

det lyder som en god ide Og ja, der er helt sikkert nogle der kan blive glade for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.