morgenmad hjemme eller i DP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

MetteT

Herhjemme står vi også op 5.30 og ska være ude af døren 6.20.. Kathrine Står op samtidig som os og så spiser vi morgenmad sammen.. Hun kunne også godt sove et kvarter længere og få morgenmad i dagplejen, men da hun alligevel vågner når vi står op, syns jeg det er meget hyggeligt lige at spise med hende inden vi ska ud af døren..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

klmf

Når jeg har dagvagt, bliver Oliver afleveret kl.6.15-20 og får morgenmad deromme. Ellers kunne jeg slet ikke hænge sammen, så skulle jeg jo op halv fem eller sådan noget

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

victoria2008 skriver:

Ja, så synes jeg at det er en bedre løsning at hun bare får det i vuggestuen... De laver havregrød til børnene dernede, så det er super Skal du selv have morgenmad med til Vanessa, hvis hun skal spise dernede?

ja morgenmaden skal jeg selv medbringe og så laver hun det. altså så skal bare komme med havregryn, så det er ok

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

ja morgenmaden skal jeg selv medbringe og så laver hun det. altså så skal bare komme med havregryn, så det er ok

Ja, ok, så er det heller ikke det største besvær

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

MetteT skriver:

Herhjemme står vi også op 5.30 og ska være ude af døren 6.20.. Kathrine Står op samtidig som os og så spiser vi morgenmad sammen.. Hun kunne også godt sove et kvarter længere og få morgenmad i dagplejen, men da hun alligevel vågner når vi står op, syns jeg det er meget hyggeligt lige at spise med hende inden vi ska ud af døren..

Knus Mette

det kan jeg godt forstå, når hun alligevel vågner, så er det jo hyggeligt at spise sammen

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

lotchen skriver:

Når jeg har dagvagt, bliver Oliver afleveret kl.6.15-20 og får morgenmad deromme. Ellers kunne jeg slet ikke hænge sammen, så skulle jeg jo op halv fem eller sådan noget

puh ha det er godt nok også tidligt. kan godt forstå du ikke kan hænge sammen så, det ville jeg heller ikke kunne

Anmeld

13. januar 2011

klmf

mor-til-vanessa skriver:

puh ha det er godt nok også tidligt. kan godt forstå du ikke kan hænge sammen så, det ville jeg heller ikke kunne

Nej det ville være helt hen i vejret - synes i forvejen det er hårdt med de skiftende arb.tider Og Oliver synes simpelthen det er så hyggeligt at være den første og eneste, så han er fint tilfreds

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

lotchen skriver:

Nej det ville være helt hen i vejret - synes i forvejen det er hårdt med de skiftende arb.tider Og Oliver synes simpelthen det er så hyggeligt at være den første og eneste, så han er fint tilfreds

det kan jeg godt forstå han synes, så bliver han jo rigtig forkælet

ja det må virkelig være hårdt med skiftende arbejdsttider, det tror jeg ikke jeg kunne. så hatten af for dig

Anmeld

13. januar 2011

Vingummien

De fleste dage spiser Emil morgenmad i vuggestuen, og det er også fordi at han syntes det er så hyggeligt, og fodi vi skal tidlig op. Og hvis man en enkelt dag gir ham lidt inden man går hjemme fra bliver så skuffet når han ikke skal op til de andre ved bordet og spise

Anmeld

13. januar 2011

klmf

mor-til-vanessa skriver:

det kan jeg godt forstå han synes, så bliver han jo rigtig forkælet

ja det må virkelig være hårdt med skiftende arbejdsttider, det tror jeg ikke jeg kunne. så hatten af for dig

Det har jo også sine fordele, men overordnet set synes jeg det er hårdt for familielivet. SÅ vælg et job uden det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.