morgenmad hjemme eller i DP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
32 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

mor-til-vanessa

ja som overskriften lyder ville i så give morgenmad hjemme eller lade dp give det når de kom derop??

altså hvis man nu skal rigtig tidlig op.

jeg står selv op kl 05.30 senest når jeg skal møde i skole kl 08.00. mig og vanessa skal være ude af døren senest kl 07.00 så hvis hun skal have morgenmad hjemme skal jeg vække hendes kl 06, for at vi kan nå at komme ud af døren i ordentlig tid. nogen dage vågner hun tidlig, men andre dage kan hun sagtens sove længe og jeg er nød til at vække hende.

er lidt i tvivl om, om jeg skal vække hende der kl 06 så jeg kan give hende morgenmad, eller lade hende sove så lang tid som muligt, vække hende lige før vi skal gå, give hende tøj på og afsted og så skal hun have morgenmad i dp. synes jo det er synt hun skal så tidlig op, men synes også det er synt hvis jeg vækker hende sent, for så har vi stort set ikke noget tid om morgenen. så er lidt i et dilemma.

hvad ville i gøre, hvis det var jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Aves.

mor-til-vanessa skriver:

ja som overskriften lyder ville i så give morgenmad hjemme eller lade dp give det når de kom derop??

altså hvis man nu skal rigtig tidlig op.

jeg står selv op kl 05.30 senest når jeg skal møde i skole kl 08.00. mig og vanessa skal være ude af døren senest kl 07.00 så hvis hun skal have morgenmad hjemme skal jeg vække hendes kl 06, for at vi kan nå at komme ud af døren i ordentlig tid. nogen dage vågner hun tidlig, men andre dage kan hun sagtens sove længe og jeg er nød til at vække hende.

er lidt i tvivl om, om jeg skal vække hende der kl 06 så jeg kan give hende morgenmad, eller lade hende sove så lang tid som muligt, vække hende lige før vi skal gå, give hende tøj på og afsted og så skal hun have morgenmad i dp. synes jo det er synt hun skal så tidlig op, men synes også det er synt hvis jeg vækker hende sent, for så har vi stort set ikke noget tid om morgenen. så er lidt i et dilemma.

hvad ville i gøre, hvis det var jer??

Den ene ville jeg give mad de andre ville jeg vente med. det er jo forskelligt hvor sultne børn er når de vågner,....hvad er dit barn?

Mine har aldrig fået mad i instituionen, da vi heldigvis har mødt senere..

Anmeld

13. januar 2011

9510

Jeg vækker for det meste min søn om morgenen så vi kan sidde og hygge inden vi skal ud af døren, han får morgenmad hjemme, men han spiser alligevel morgenmad i DP også:-)

Men syns det er hyggeligt om morgenen, også selvom jeg står op 4.15

Han står som regel selv op kl 5

Anmeld

13. januar 2011

LLN

Det kommer jo an på om hun er ved at dø af sult når hun vågner, eller kan hun sagtens vente. Hvis hun ikke er sulten når hun vågner så ville jeg lade hende få morgenmad i DP.

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Den ene ville jeg give mad de andre ville jeg vente med. det er jo forskelligt hvor sultne børn er når de vågner,....hvad er dit barn?

Mine har aldrig fået mad i instituionen, da vi heldigvis har mødt senere..

har kun et barn

hun er 1 år, hun plejer aldrig at være vildt sulten når hun vågner, det tager heller ikke så lang tid at komme i dp.. så der ville max gå 45 min fra hun vågnede til hun fik mad i dp hvis det var.

synes jo bare hun skal sove så længe som muligt, men så mister jeg jo også morgenen med hende har heldigvis to dage hvor jeg har fri kl 11 hvor jeg kan hente hende tidlig. 

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

9510 skriver:

Jeg vækker for det meste min søn om morgenen så vi kan sidde og hygge inden vi skal ud af døren, han får morgenmad hjemme, men han spiser alligevel morgenmad i DP også:-)

Men syns det er hyggeligt om morgenen, også selvom jeg står op 4.15

Han står som regel selv op kl 5

hvis hun vågner tidlig så sidder vi også og hygger, men for det meste sover hun til 7 eller 7.30, og så synes jeg jo det er tidlig for hende at jeg vækker hende kl 6

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

LLN skriver:

Det kommer jo an på om hun er ved at dø af sult når hun vågner, eller kan hun sagtens vente. Hvis hun ikke er sulten når hun vågner så ville jeg lade hende få morgenmad i DP.

der ville max gå 45 min fra jeg vækkede hende til hun ville få morgenmad i dp og det kan hun sagten vente. det går der også nogen gange i weekenden hvis vi  leger inden i sengen inden vi står rigtig op.

Anmeld

13. januar 2011

9510

mor-til-vanessa skriver:

hvis hun vågner tidlig så sidder vi også og hygger, men for det meste sover hun til 7 eller 7.30, og så synes jeg jo det er tidlig for hende at jeg vækker hende kl 6

Ja det er rigtigt,, syns da bare hun skal spise i dp de dage hvor hun sover længe så

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

9510 skriver:

Ja det er rigtigt,, syns da bare hun skal spise i dp de dage hvor hun sover længe så

okay ja det vil jeg gøre så, det er jo så bare ens dårlige samvittighed der kommer over man føler man ikke har nok tid med dem

Anmeld

13. januar 2011

9510

mor-til-vanessa skriver:

okay ja det vil jeg gøre så, det er jo så bare ens dårlige samvittighed der kommer over man føler man ikke har nok tid med dem

Ja det kender jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.