morgenmad hjemme eller i DP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

mor-til-vanessa

9510 skriver:

Ja det kender jeg godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Aves.

mor-til-vanessa skriver:

har kun et barn

hun er 1 år, hun plejer aldrig at være vildt sulten når hun vågner, det tager heller ikke så lang tid at komme i dp.. så der ville max gå 45 min fra hun vågnede til hun fik mad i dp hvis det var.

synes jo bare hun skal sove så længe som muligt, men så mister jeg jo også morgenen med hende har heldigvis to dage hvor jeg har fri kl 11 hvor jeg kan hente hende tidlig. 

Du spurgte hvad vi ville gøre...og jeg tog afsæt i mine tre børn netop for at give dig et billede af hvor forskelligt det er fra barn til mig og egentlig meget ligegyldigt hvad vi ville gøre, det det handler om er hvad der er bedst for netop dit barn... og er hun ikek sulten lige når hun vågner, så vent..

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Du spurgte hvad vi ville gøre...og jeg tog afsæt i mine tre børn netop for at give dig et billede af hvor forskelligt det er fra barn til mig og egentlig meget ligegyldigt hvad vi ville gøre, det det handler om er hvad der er bedst for netop dit barn... og er hun ikek sulten lige når hun vågner, så vent..

har lige læst dit første svar igen, tror bare lige jeg misforstod det til at starte med men er med nu hihi

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

mor-til-vanessa skriver:

har lige læst dit første svar igen, tror bare lige jeg misforstod det til at starte med men er med nu hihi

Ok..super.. godt nok tidligt I skal op...stakkels jer...

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

har kun et barn

hun er 1 år, hun plejer aldrig at være vildt sulten når hun vågner, det tager heller ikke så lang tid at komme i dp.. så der ville max gå 45 min fra hun vågnede til hun fik mad i dp hvis det var.

synes jo bare hun skal sove så længe som muligt, men så mister jeg jo også morgenen med hende har heldigvis to dage hvor jeg har fri kl 11 hvor jeg kan hente hende tidlig. 

Lad hende få morgenmad i dp, da jeg mødte tidligt lod jeg også min datter få morgenmad i vuggestuen, så kan hun sove det længere

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Ok..super.. godt nok tidligt I skal op...stakkels jer...

ja har heldigvis fri kl 11 to dage om ugen hvor jeg kan hente hende tidligt

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

victoria2008 skriver:

Lad hende få morgenmad i dp, da jeg mødte tidligt lod jeg også min datter få morgenmad i vuggestuen, så kan hun sove det længere

jeg tror også det bliver sådan, de dage hun ikke vågner af sig selv

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

jeg tror også det bliver sådan, de dage hun ikke vågner af sig selv

Ja, så kan du tage den derfra.... Victoria kan også nemt vente en times tid om morgenen med at få morgenmad, men nu går jeg hjemme, så hun spiser hejmme inden hun kommer i vuggestue Men at bede hende om at spise kl. 6, det gider hun ikke

Anmeld

13. januar 2011

mor-til-vanessa

victoria2008 skriver:

Ja, så kan du tage den derfra.... Victoria kan også nemt vente en times tid om morgenen med at få morgenmad, men nu går jeg hjemme, så hun spiser hejmme inden hun kommer i vuggestue Men at bede hende om at spise kl. 6, det gider hun ikke

nej de skal jo også lige vågne inden. jeg kan heller ikke selv spise noget lige når jeg er stået op, så får jeg det dårligt

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

mor-til-vanessa skriver:

nej de skal jo også lige vågne inden. jeg kan heller ikke selv spise noget lige når jeg er stået op, så får jeg det dårligt

Ja, så synes jeg at det er en bedre løsning at hun bare får det i vuggestuen... De laver havregrød til børnene dernede, så det er super Skal du selv have morgenmad med til Vanessa, hvis hun skal spise dernede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.