Så fik jeg lige lavet mig en kageblog:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

CmarianN

Polkaprik skriver:

Vil da bare lige vise jer min nye blog jeg har lavet. Min familie var irriteret over ikke at kunne se alle de kager jeg laver så jeg besluttede mig for at lave denne blog da de fleste af dem ikke bruger Facebook. 

Har SLET ikke forstand på sådan noget så den er ikke fantastisk og har en masse finesser, men det kan være husbonden min kan hjælpe mig lidt på et tidspunkt. Men jeg synes den er blevet meget fin og vigtigt af alt kan man se mine kager

Kom gerne med gode idéer til noget der kunne være smart af have. Jeg ved der er mange herinde der har nogle fede blogs!

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Nu har jeg lige været på din blog og chekke dine kager ud....

Jeg må sige... Hivs jeg kan, for er d meget tæt på at være målløs....

Jeg er fuld af beundring - HOLD NU OP nogle sjove, smukke, søde kager du har lavet. Jeg ville ØNSKE jeg kunne være ligeså krativ.

Folk der kender dig er heldige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Polkaprik

ulleby skriver:

Super god ide - og sikke nogle flotte kager

Tak for det

Knuz Michelle

Anmeld

13. januar 2011

Polkaprik

CmarianN skriver:

Nu har jeg lige været på din blog og chekke dine kager ud....

Jeg må sige... Hivs jeg kan, for er d meget tæt på at være målløs....

Jeg er fuld af beundring - HOLD NU OP nogle sjove, smukke, søde kager du har lavet. Jeg ville ØNSKE jeg kunne være ligeså krativ.

Folk der kender dig er heldige 

Hold da or nogle flotte ord. Ved slet ikke hvad jeg skal sige

Tusind mange tak for det

Knuz Michelle

Anmeld

13. januar 2011

SD21

Ejj, hvor er de bare vildt flotte !!! Ville virkelig ønske jeg kunne lave sådan noget ! Jeg har slet ikke teknikkerne, så det eneste jeg har formået at lave, er kager med roser, en dåbskage og en kage med snemænd og juletræer

Anmeld

13. januar 2011

ChatH

Polkaprik skriver:

Vil da bare lige vise jer min nye blog jeg har lavet. Min familie var irriteret over ikke at kunne se alle de kager jeg laver så jeg besluttede mig for at lave denne blog da de fleste af dem ikke bruger Facebook. 

Har SLET ikke forstand på sådan noget så den er ikke fantastisk og har en masse finesser, men det kan være husbonden min kan hjælpe mig lidt på et tidspunkt. Men jeg synes den er blevet meget fin og vigtigt af alt kan man se mine kager

Kom gerne med gode idéer til noget der kunne være smart af have. Jeg ved der er mange herinde der har nogle fede blogs!

Michelle

Hvor er den bare fin

i en af kagerne er der chokoladebund med ekstra chokolade, må man tigge en opskrift

Anmeld

14. januar 2011

Mai-pigen

Polkaprik skriver:

Michelle

Du er godt nok bare dygtig til det der med kager.. Jeg selv er kun lige startet og har planer om at lave dåbskagen her d.30.01,men ved ikke om jeg tør..

Anmeld

14. januar 2011

signe.

den er nu tilføjet mine favoritter har lige et hurtigt spørgsmål.. hvis man skal lave en kage der har størresle med en bradepande.. skal man så bare bage en chokoloadekage og så dele den ud så den bliver til bunde? og hvad hvis det skal være lyse bunde i den størrelse..

Anmeld

14. januar 2011

Polkaprik

Chatarina skriver:

Hvor er den bare fin

i en af kagerne er der chokoladebund med ekstra chokolade, må man tigge en opskrift

Tak for det

Opskriften kommer her:

600 g hvedemel

600 g sukker

45 g natron

35 g vanillesukker

1½ dl olie

1 liter kærnemælk

100 g kakaopulver

250 g hakket chokolade (lys eller mørk)

Det hele blandes sammen og bages i en stor bradepande foret med bagepapir ved 200 grader i ca 40-50 min

Man kan også bage bundene enkeltvis. Denne portion giver 2 tykke bunde i en stor bradepande (dem der hører til ovnen) Eller 4 a Ø 26 cm

Knuz Michelle

Anmeld

14. januar 2011

Polkaprik

Mai-pigen skriver:

Du er godt nok bare dygtig til det der med kager.. Jeg selv er kun lige startet og har planer om at lave dåbskagen her d.30.01,men ved ikke om jeg tør..

Tusind tak skal du have Det er en super fed hobby og man får hurtigt brugt mange timer på det og det er stærkt vanedannede så tag dig i agt

Michelle

Anmeld

14. januar 2011

Polkaprik

Mor-til-Hasse skriver:

den er nu tilføjet mine favoritter har lige et hurtigt spørgsmål.. hvis man skal lave en kage der har størresle med en bradepande.. skal man så bare bage en chokoloadekage og så dele den ud så den bliver til bunde? og hvad hvis det skal være lyse bunde i den størrelse..

Takker

Med hensyn til bundene er det en smagssag hvordan man gør. Jeg forestrækker at bage bundende enkeltvis da jeg synes jeg får pæne lige bunde på den måde, mens nogle andre foretrækker at bage en hel kage og flække den

Jeg bruger en rigtig god grundopskrift hvor man kan tilsætte kakao, marcipan, gulerødder, nødder, krydderier, bananer - ja næsten hvad som helst og de bliver bare ikke tørre. De er bare SÅ lækre og svampede så prøv evt dem. Opskriften står i et andet indlæg jeg har skrevet i denne tråd. I den er der så tilsat kakao og chokolade

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.