Så fik jeg lige lavet mig en kageblog:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Polkaprik

Vil da bare lige vise jer min nye blog jeg har lavet. Min familie var irriteret over ikke at kunne se alle de kager jeg laver så jeg besluttede mig for at lave denne blog da de fleste af dem ikke bruger Facebook. 

Har SLET ikke forstand på sådan noget så den er ikke fantastisk og har en masse finesser, men det kan være husbonden min kan hjælpe mig lidt på et tidspunkt. Men jeg synes den er blevet meget fin og vigtigt af alt kan man se mine kager

Kom gerne med gode idéer til noget der kunne være smart af have. Jeg ved der er mange herinde der har nogle fede blogs!

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

MosterA

HOLD K*** NOGGLE FANTASTISKE KAGER!!!!!!

Du er da bare fantastisk til at lave kager - gid jeg havde tålmodighed til at lære det, men jeg må nok erkende at jeg må betale mig fra det 

Anmeld

13. januar 2011

LISBETH:-)

Fin blog og jeg er nu din faste læser

Anmeld

13. januar 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Vil da bare lige vise jer min nye blog jeg har lavet. Min familie var irriteret over ikke at kunne se alle de kager jeg laver så jeg besluttede mig for at lave denne blog da de fleste af dem ikke bruger Facebook. 

Har SLET ikke forstand på sådan noget så den er ikke fantastisk og har en masse finesser, men det kan være husbonden min kan hjælpe mig lidt på et tidspunkt. Men jeg synes den er blevet meget fin og vigtigt af alt kan man se mine kager

Kom gerne med gode idéer til noget der kunne være smart af have. Jeg ved der er mange herinde der har nogle fede blogs!

Michelle

Hvor er den fin Michelle Det har du gjort godt

Anmeld

13. januar 2011

Polkaprik

MosterA skriver:

HOLD K*** NOGGLE FANTASTISKE KAGER!!!!!!

Du er da bare fantastisk til at lave kager - gid jeg havde tålmodighed til at lære det, men jeg må nok erkende at jeg må betale mig fra det 

Årh tusind tak!Det er stadig en rimelig ny hobby for mig, men jeg er blevet dybt afhængig af den.... hehe

Michelle

Anmeld

13. januar 2011

Polkaprik

lisbeth2910 skriver:

Fin blog og jeg er nu din faste læser

Yeay Tak for det!

Michelle

Anmeld

13. januar 2011

Polkaprik

Dot D skriver:

Hvor er den fin Michelle Det har du gjort godt

Tusind tak Dot

Michelle

Anmeld

13. januar 2011

twinboys

Waaaauw skøn lækker blog

Anmeld

13. januar 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Waaaauw skøn lækker blog

Taark

Knuz Michelle

Anmeld

13. januar 2011

ulleby

Polkaprik skriver:

Michelle

Super god ide - og sikke nogle flotte kager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.