Spørgsmål omkring barnedåb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

Jeg troede det samme og spurgte min mor om det da jeg var lille for jeg har en anden gudmor end mine søskende så vi ville komme hver vores sted hen

det var så lidt. Du Sir bar til hvis der er mere. Og du bor også på vestsjælland så hvis der er noget til dåben i behøver hjælp til så står jeg da gerne klar uden det blir alt for dyrt for jer

Gud hvor er du bare fantastisk!!!  

Ville du gide hjælpe hvis det var det vi ender ud i??? For så vil jegda lige have det i baghovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

mth1987

milopilo skriver:

Gud hvor er du bare fantastisk!!!  

Ville du gide hjælpe hvis det var det vi ender ud i??? For så vil jegda lige have det i baghovedet..

Ja selvfølgelig ville jeg det. du siger bare til. Også hvis der sku være noget andet

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

Ja selvfølgelig ville jeg det. du siger bare til. Også hvis der sku være noget andet

Oki dejligt..  For mang af dem man ænker kunne hjælpe er jo med til dåben.. Men vender lige tilbage hvis vi planlægger noget hvor det er rart med hjælpende hånd  Må jeg tilføje dig som ven? Så det lettere at finde..

Anmeld

13. januar 2011

mth1987

milopilo skriver:

Oki dejligt..  For mang af dem man ænker kunne hjælpe er jo med til dåben.. Men vender lige tilbage hvis vi planlægger noget hvor det er rart med hjælpende hånd  Må jeg tilføje dig som ven? Så det lettere at finde..

Ja det jo lige det.
Selvfølgelig må du da det
det bare i orden

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

Ja det jo lige det.
Selvfølgelig må du da det
det bare i orden

Ok super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.