milopilo skriver:
Nej jeg har ikke snakket med ræsten.. ved slet ikke hvornår eller hvordan man skal gøre.. er i uge 34. men aner ikke hvornår man skal tage kontakt.. Men tænker bare mht faddere.. Har virkelig ingen jeg vil vælge.. dem jeg vil vælge vil måske for nogle virke forkert.. Kan man selv bære barnet op af gulvet??
Ja altså det kan jeg godt forstå, med at have en til at gøre klar.. men vi holder det i voes værksted.. er 70 kvm.. også hænger vi stof på væggene så det dækker de grimme ting i værkstedet med stoffet og balloner.. Så det kan man jo i teorien gøre klar dagen før, det jo lukket til.. så det er kun maden der skal varmes.. Men tænkte man kunne lave nogle pasta, salat osv retter så det ikke er så meget der skal varmes.. 
Vi valgt mine søskende som faddere og min kærestes ene søster som gudmor og den anden søster også som faddere.
Alt det der med regler ska du lidt glemme vores gudmor er ateist og fadderne skal ikk helt gøre så meget det hele er jo bare en tradition. Du kan jo vælge bare at finde en gudmor/fadder og så behøver du ikk mere. Det jo jeg der vælger og der må da være en i kan bruge?
Det var da lækkert i kan det. Det gør jo det hele lidt nemmere. Hvor mange bliver i?
Ja pastasalat og alm salat evt med lidt forskelligt fyld i nogle skåle og så lidt hjemmebagt brød. De flødekartofler vi lavede gik rent hjem og så havde vi bare lidt forskelligt kød og så styrrede folk bar hva de ville.
Det næsten planlægningen der er den værste

jeg kontaktede min præst mens jeg var gravid fordi jeg havde nogle ting der sku passe sammen og fordi jeg sku ha min egen præst. Men jeg holdte møde med hende en uge før dåben. Vi havde vores dåb da hun var to mdr, var dejligt nemt fordi hun bar sov når hun ikk var ældre
Anmeld