åhhh altså hvor er det bare øv øv altsammen
Jeg har jo mistet 5 gange. De fleste gange er jeg begyndt og bløde af mig selv, og så har de kunne følge at det var væk via blodprøve og måling af faldende hcg.
1 gang har jeg ikke blødt - fik så en medicinsk abort, begyndte og bløde lidt men der kom ikke nogen klumper, så jeg blev scannet hvor de kunne se at jeg ikke havde udstødt det så fik en udskrabning.
Denne gang blev jeg scannet i fredags hvor han kunne se at fosteret var der endnu. Fik så medicinsk abort lørdag morgen og mandag morgen - altså 2 dage efter kom det så ud. Rigtig klamt for jeg kunne se hvad det var. (Nok den klammeste oplevelse nogensinde) Jeg skal så have taget ny hcg blodprøve i morgen fredag og mandag får jeg så svar på om det hele er kommet ud, altså hcg er faldet nok, eller om jeg skal indlægges og have en udskrabning.
Jeg synes det lyder meget meget mærkeligt at de ikke har scannet dig, det ville jeg kræve hvis jeg var dig. Og så ville jeg kræve at de giver dig medicinsk abort, eller du får udskrabning så du kan komme af med det og komme videre.................. Udskrabning er ikke så slemt, og jeg havde samme frygt som dig første gang jeg fik det. Men en meget meget sød læge fik mig overbevist om at det ikke ville ændre på mine chancer......
Jeg håber det allerbedste for dig!!!! Og synes det er dødhammerende uretfærdigt at du skal så meget igennem.
Hvor mange gange har du mistet? Hvis det er 4 gange så kan du blive henvist til udredning på riget
Anmeld