Weeeee, jeg skal endelig opereres..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Øv. Det var da forfærdeligt at du gik rundt med det så lang tid.

Ej, føj! Det kan jeg sg* godt forstå at du ikke vil! Det ville da bare være for ulækkert. Haha, jeg glæder mig næsten helt :p Har nemlig hørt flere gange nu at det er ret sjovt. Og selv er jeg vild med at få lattergas, morfin er jo en del stærkere! Og ja, det med at være dårlig bagefter er jeg også blevet fortalt om. Men bivirkninger er der jo ved stort set alt, desværre.

ja bivirkninger er aldrig sjove... hehe, men det er nu det hele værd alligevel... og skal være der inde kl 06:45 onsdag morgen... og skal være til forundersøgelse dagen før kl 12 til kl ..??? ja pas... og der skal min far passe baby 1. gang.. hihi plus a om onsdage der passer min hende, og de beholder hende osse natten over, så jeg har fred der hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

ja bivirkninger er aldrig sjove... hehe, men det er nu det hele værd alligevel... og skal være der inde kl 06:45 onsdag morgen... og skal være til forundersøgelse dagen før kl 12 til kl ..??? ja pas... og der skal min far passe baby 1. gang.. hihi plus a om onsdage der passer min hende, og de beholder hende osse natten over, så jeg har fred der hjemme...

Ja, helt sikkert Hm, besynderligt, hehe.

Det lyder godt med noget fred inden så Hvordan kan det egentlig være at du er anonym? det er lidt specielt at sidde og skrive med en jeg ikke kan sætte ansigt eller navn på

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Ja, helt sikkert Hm, besynderligt, hehe.

Det lyder godt med noget fred inden så Hvordan kan det egentlig være at du er anonym? det er lidt specielt at sidde og skrive med en jeg ikke kan sætte ansigt eller navn på

jaahh... ved jeg egentlig ikk..??

hehe, men jeg har lige svaret dig her kl 00.00 på din egen tråd, og din ryg...

nej, mine forældre beholder hende natten over efter min operation...

det bliver osse hård ved de næste operationer... for det vil jeg ikk kunne løfte hende i flere uger...!!

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

jaahh... ved jeg egentlig ikk..??

hehe, men jeg har lige svaret dig her kl 00.00 på din egen tråd, og din ryg...

nej, mine forældre beholder hende natten over efter min operation...

det bliver osse hård ved de næste operationer... for det vil jeg ikk kunne løfte hende i flere uger...!!

Så ved jeg godt hvem du er!!!

Ih, så er det da godt at dine forældre kan hjælpe dig. Kan de også det i ugerne efter?

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Så ved jeg godt hvem du er!!!

Ih, så er det da godt at dine forældre kan hjælpe dig. Kan de også det i ugerne efter?

jo både og kan de hjælpe... de arbejder jo på fuld tryk, emn det er mere om aften jeg kan have brug for hjælp... da min kæreste arbejder om natten...

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

jo både og kan de hjælpe... de arbejder jo på fuld tryk, emn det er mere om aften jeg kan have brug for hjælp... da min kæreste arbejder om natten...

Nårh.Jeg håber du klarer den Om ikke andet, så kan du da glæde dig til det er overstået og du er fungerende igen.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nårh.Jeg håber du klarer den Om ikke andet, så kan du da glæde dig til det er overstået og du er fungerende igen.

hehe, er sikekr på jeg klare den... har en dejlig familie a komme hjem til jo... hihi... men glæder mig til hvert sek jeg er i gang med det her, og glæder mig 1000 gange mere til jeg er færdig...

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

hehe, er sikekr på jeg klare den... har en dejlig familie a komme hjem til jo... hihi... men glæder mig til hvert sek jeg er i gang med det her, og glæder mig 1000 gange mere til jeg er færdig...

Forstår jeg godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.