Weeeee, jeg skal endelig opereres..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

ja selvfølgelig Men det er da godt at det går hurtigere end forventet så! Er det slidgigt du har, eller hvordan?

hm, det er min kommune der betaler det. Jeg mangler to, men det er kun den ene jeg kan få betalt. Den er også nødvendig ellers skal jeg have tråd over tre tænder i overmunden fordi den over hullet ellers vil synke ned,

avav... nej det er børnegigt... men har det for livet nu deværre... normalt "brænder" det ud, men hos enkelte der bliver det livet ud...

men har haft det i 20 år, så er vant til det, og altdet emd sygehuse og blodprøver og røngenbilleder osv... det er en smal sag efter hånden...

ej men det er da dejligt a kommunen betaler det "vigtigste" kan man sige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

avav... nej det er børnegigt... men har det for livet nu deværre... normalt "brænder" det ud, men hos enkelte der bliver det livet ud...

men har haft det i 20 år, så er vant til det, og altdet emd sygehuse og blodprøver og røngenbilleder osv... det er en smal sag efter hånden...

ej men det er da dejligt a kommunen betaler det "vigtigste" kan man sige..

Hold da fast!  Det lyder vildt. Hvis du ikke kan tygge sin mad, hvad gør du så? Det lyder som om at det er besværligt og hårdt. Men så må det gode vel være at du nu er vant til sygehusene osv, så det da ikke er et problem for dig

Jamen, ja, virkelig! Ellers havde jeg ikke råd til det. Jeg tror det er 20.000 det ville koste. 

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hold da fast!  Det lyder vildt. Hvis du ikke kan tygge sin mad, hvad gør du så? Det lyder som om at det er besværligt og hårdt. Men så må det gode vel være at du nu er vant til sygehusene osv, så det da ikke er et problem for dig

Jamen, ja, virkelig! Ellers havde jeg ikke råd til det. Jeg tror det er 20.000 det ville koste. 

20.000???? så er det sq da lige før det kan betale sig a blive slået ned..???!!!

jeeeeg.... ja, spiser bar eikk særlig meget de dage jeg har ondt... ellers så sørge jeg for a skære min mad ud MEGET småt og sluger det... og får tilskud a staten på noget flydende kost... hehe og det klamme er at det smager skide godt.. haha...

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

20.000???? så er det sq da lige før det kan betale sig a blive slået ned..???!!!

jeeeeg.... ja, spiser bar eikk særlig meget de dage jeg har ondt... ellers så sørge jeg for a skære min mad ud MEGET småt og sluger det... og får tilskud a staten på noget flydende kost... hehe og det klamme er at det smager skide godt.. haha...

Haha! du har fat i noget Jeg var også meget overrasket - men det er jo nok fordi det betegnes som en operation og jeg skal i narkose osv. Det mener jeg i hvert fald at jeg skal. Så jeg tror det er derfor! Havde de kunne klare det sådan lige, så havde jeg nok ikke fået det er kommunen.

Okay, det lyder godt nok som noget man skal vænne sig til.Men det har du jo også heldigvis haft lang tid til Og det bedste må da så være at det smager godt Det er godt at du i det mindste kan vende det til noget positivt.

Anmeld

13. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Av for den siger jeg bare Men held og lykke

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Haha! du har fat i noget Jeg var også meget overrasket - men det er jo nok fordi det betegnes som en operation og jeg skal i narkose osv. Det mener jeg i hvert fald at jeg skal. Så jeg tror det er derfor! Havde de kunne klare det sådan lige, så havde jeg nok ikke fået det er kommunen.

Okay, det lyder godt nok som noget man skal vænne sig til.Men det har du jo også heldigvis haft lang tid til Og det bedste må da så være at det smager godt Det er godt at du i det mindste kan vende det til noget positivt.

det har været svært ikk a vænne sig til det... vi opdagede det først da jeg var 11 år... altså for 12 år siden...

jeg skal osse i fuld narkose... alt andet er udelukket...!!!

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Av for den siger jeg bare Men held og lykke

jo takker...

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

det har været svært ikk a vænne sig til det... vi opdagede det først da jeg var 11 år... altså for 12 år siden...

jeg skal osse i fuld narkose... alt andet er udelukket...!!!

Så du gik i 8 år før du fik en diagnose?? 

Siger du virkelig det...... 

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Så du gik i 8 år før du fik en diagnose?? 

Siger du virkelig det...... 

fra jeg var 2 år til jeg var 11, så 9 år... ja, og mine lærere kunne jo ikk forstå jeg var træt hele tiden og jeg ikk kunne lave gynmastik..!! elskede ellers gymastik..!!

Jeg har mulighed for a få lavet den 1. operation i lokal bedøvelse... men jeg skal kræftedme ikk være vågen og mærke de roder rundt i min mund..!!! har prøvet fuld narkose 2 gange før... det er sjovt når man skal til a sove, man bliver skide skæv a morfinen nemlig, hihi... men begge gange bagefter har jeg måtte være indlagt fordi a jeg blev dårlig..!! øvøv

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

fra jeg var 2 år til jeg var 11, så 9 år... ja, og mine lærere kunne jo ikk forstå jeg var træt hele tiden og jeg ikk kunne lave gynmastik..!! elskede ellers gymastik..!!

Jeg har mulighed for a få lavet den 1. operation i lokal bedøvelse... men jeg skal kræftedme ikk være vågen og mærke de roder rundt i min mund..!!! har prøvet fuld narkose 2 gange før... det er sjovt når man skal til a sove, man bliver skide skæv a morfinen nemlig, hihi... men begge gange bagefter har jeg måtte være indlagt fordi a jeg blev dårlig..!! øvøv

Øv. Det var da forfærdeligt at du gik rundt med det så lang tid.

Ej, føj! Det kan jeg sg* godt forstå at du ikke vil! Det ville da bare være for ulækkert. Haha, jeg glæder mig næsten helt :p Har nemlig hørt flere gange nu at det er ret sjovt. Og selv er jeg vild med at få lattergas, morfin er jo en del stærkere! Og ja, det med at være dårlig bagefter er jeg også blevet fortalt om. Men bivirkninger er der jo ved stort set alt, desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.