Weeeee, jeg skal endelig opereres..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

Weeee... Jeg blev vækket i morges a min tand teknikker fra Rigshospitalet... De har en tid til mig på onsdag, til at få fjernet 6 tænder... nr 1 ud a 4 operationer..!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Weeee... Jeg blev vækket i morges a min tand teknikker fra Rigshospitalet... De har en tid til mig på onsdag, til at få fjernet 6 tænder... nr 1 ud a 4 operationer..!!!

Lyder smertefuldt - men du virker glad. Så tillykke hvis man kan sige det

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Hvor dejligt
Hvad er grunden til at du skal have fjernet dine tænder?

Når jeg bliver 21 skal jeg have tilføjet en tand - skal have et gevind ned i kæben, så de kan skrue den ned i - det bliver spændende  

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

BetinaMikkel skriver:

Lyder smertefuldt - men du virker glad. Så tillykke hvis man kan sige det

Ja, jeg er glad...

Jeg har gigt, og gigten har ødelagt min kæbe ¨så skal igennem 1 mindre og 3 STORE og risikable operationer, i løbet af de næsted 2½ år... Har ventet på det her i 6 år, så er mere end klar..

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hvor dejligt
Hvad er grunden til at du skal have fjernet dine tænder?

Når jeg bliver 21 skal jeg have tilføjet en tand - skal have et gevind ned i kæben, så de kan skrue den ned i - det bliver spændende  

Tilføjet en tand..?? hold op, det lyder osse lidt av...

Jeg skal opereres for jeg har gigt, og min kæbe er ødelagt... sååå, når jeg er  færdig kan jeg endlig tykke mad..!!!

Anmeld

13. januar 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Ja, jeg er glad...

Jeg har gigt, og gigten har ødelagt min kæbe ¨så skal igennem 1 mindre og 3 STORE og risikable operationer, i løbet af de næsted 2½ år... Har ventet på det her i 6 år, så er mere end klar..

Hold da op, lyder slemt. Men 6 år er også laaang tid at vente.

Ønsker dig held og lykke og håber på du får det bedre

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

BetinaMikkel skriver:

Hold da op, lyder slemt. Men 6 år er også laaang tid at vente.

Ønsker dig held og lykke og håber på du får det bedre

hehe, jo takker..

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Tilføjet en tand..?? hold op, det lyder osse lidt av...

Jeg skal opereres for jeg har gigt, og min kæbe er ødelagt... sååå, når jeg er  færdig kan jeg endlig tykke mad..!!!

ja, af en eller anden grund ligger min tand stadig nede og lumrer og vil ikke komme frem. Og den mener de ikke jeg kan undvære, så får en "ny"  Jeg har ikke problemer med af den mangler, men det bliver godt at få en ny, for så sætter maden sig ikke fast nede i hullet (f.eks. når jeg spiser nødder og gulerødder!)

Det lyder som noget af en omgang! Så håber jeg da de næste operationer kommer hurtigt til dig!

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

ja, af en eller anden grund ligger min tand stadig nede og lumrer og vil ikke komme frem. Og den mener de ikke jeg kan undvære, så får en "ny"  Jeg har ikke problemer med af den mangler, men det bliver godt at få en ny, for så sætter maden sig ikke fast nede i hullet (f.eks. når jeg spiser nødder og gulerødder!)

Det lyder som noget af en omgang! Så håber jeg da de næste operationer kommer hurtigt til dig!

Der skal gå et bestemt stykke tid imellem, så tingene når a hele inde de skal ordne videre... så det kan ikk gå hurtigere... men 2½ år er bedre end den første medling jeg fik på 5 år...

Men kan godt forstå a du gerne vil have det fikset... er det sygehusvæsnet der betaler eller gør du selv..??

Anmeld

13. januar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Der skal gå et bestemt stykke tid imellem, så tingene når a hele inde de skal ordne videre... så det kan ikk gå hurtigere... men 2½ år er bedre end den første medling jeg fik på 5 år...

Men kan godt forstå a du gerne vil have det fikset... er det sygehusvæsnet der betaler eller gør du selv..??

ja selvfølgelig Men det er da godt at det går hurtigere end forventet så! Er det slidgigt du har, eller hvordan?

hm, det er min kommune der betaler det. Jeg mangler to, men det er kun den ene jeg kan få betalt. Den er også nødvendig ellers skal jeg have tråd over tre tænder i overmunden fordi den over hullet ellers vil synke ned,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.