Bikini eller badedragt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Pooh skriver:

Eva skriver:

Pooh skriver:

Altid bikini.

Af den simple grund at det er meget svært for mig at finde en badedragt der sidder ordentligt, da jeg har en lang overkrop (og korte ben, ikke så charmerende:)).

Men føler mig dog lidt bar når jeg er i svømmehallen med børnene, der kunne jeg godr have brugt en badedragt.

Rikke.

Sådan ser jeg også ud-griner- så jeg går aldrig i fladesko...;)
Knus..

Okay, dejligt at høre at jeg ikke er alene:).

Mine børn har desværre arvet mit "handicap", så det er faktisk lidt svært at købe flyverdragter til dem, enten kan de ikke bukke sig ned da de er for korte i livet, eller også er benene alt for lange:D.

Det har min den mellemste også...han er 5 år og bruger 128cm i bukser og 14cm i bluser...når ham og hans 5½ år ældre bror sidder ved siden af hinanden, så er Bertram højere, selvom Jeppe er 13 cm højere...så laaaaaang krop og korte ben..mikk-line er perfekte til den bygning.
Knus..

Okay, dem vil jeg da lige tage et kig på så.

Tak for tippet:)

Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Honningblomst

Pooh skriver:

Eva skriver:

Pooh skriver:

Eva skriver:

Pooh skriver:

Altid bikini.

Af den simple grund at det er meget svært for mig at finde en badedragt der sidder ordentligt, da jeg har en lang overkrop (og korte ben, ikke så charmerende:)).

Men føler mig dog lidt bar når jeg er i svømmehallen med børnene, der kunne jeg godr have brugt en badedragt.

Rikke.

Sådan ser jeg også ud-griner- så jeg går aldrig i fladesko...;)
Knus..

Okay, dejligt at høre at jeg ikke er alene:).

Mine børn har desværre arvet mit "handicap", så det er faktisk lidt svært at købe flyverdragter til dem, enten kan de ikke bukke sig ned da de er for korte i livet, eller også er benene alt for lange:D.

Det har min den mellemste også...han er 5 år og bruger 128cm i bukser og 14cm i bluser...når ham og hans 5½ år ældre bror sidder ved siden af hinanden, så er Bertram højere, selvom Jeppe er 13 cm højere...så laaaaaang krop og korte ben..mikk-line er perfekte til den bygning.
Knus..

Okay, dem vil jeg da lige tage et kig på så.

Tak for tippet:)

Rikke.

Det var da så lidt...:)
God jagt på dragt...
(H)

Anmeld

15. september 2008

A.I.G.

bikini ! på strand og svømmehal......

Anmeld

15. september 2008

moniquesmor

shost og top

Anmeld

15. september 2008

Katjaro

Er jeg i svømmehallen er det i badedragt - er jeg ved stranden så er det bikini.

Jeg har svømmet konkurrence svømning som barn/ung så kan slet ikke forestille mig andet end badedragt i svømmehallen.

Man taber jo bikinitrusserne når man hopper på hovedet i vandet, og bikini overdelen sidder heller ikke helt korrekt. :$

Knus Katja

Anmeld

15. september 2008

Lise

fam.4xc skriver:

synes bikini hører til på stranden og badedragt i svømmeren :P

Enig!

Anmeld

15. september 2008

Monique

Jeg har bikini på, bryder mig ikke om og have badedragt på :D
Det er meget længe siden jeg har været i svømmehallen, men der havde jeg også bikini på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.