Bikini eller badedragt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

lonemus

fam.4xc skriver:

synes bikini hører til på stranden og badedragt i svømmeren :P

Hi-hi, sådan har jeg det altså også lidt.....:P:P:P

Men tillykke Eva......ville bare ønske det var mig...:$

Jeg har kun badedragt, da jeg ikke bader ved stranden, men tager gerne med ungerne i svømmehallen....selvom jeg syntes det er svært for mig at stå i omklædningsrummet uden tøj på.....:$:$:$:$

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Assi

Hej Eva

Jeg ejer ikke en badedragt så jeg har altid bare bikini på - synes der er så mange der bruger bikini i svømmehal efterhånden...
Tillykke med den ;)

Anmeld

14. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Altid bikini.

Af den simple grund at det er meget svært for mig at finde en badedragt der sidder ordentligt, da jeg har en lang overkrop (og korte ben, ikke så charmerende:)).

Men føler mig dog lidt bar når jeg er i svømmehallen med børnene, der kunne jeg godr have brugt en badedragt.

Rikke.

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

Pooh skriver:

Altid bikini.

Af den simple grund at det er meget svært for mig at finde en badedragt der sidder ordentligt, da jeg har en lang overkrop (og korte ben, ikke så charmerende:)).

Men føler mig dog lidt bar når jeg er i svømmehallen med børnene, der kunne jeg godr have brugt en badedragt.

Rikke.

Sådan ser jeg også ud-griner- så jeg går aldrig i fladesko...;)
Knus..

Anmeld

14. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Pooh skriver:

Altid bikini.

Rikke.

Knus..

Okay, dejligt at høre at jeg ikke er alene:).

Mine børn har desværre arvet mit "handicap", så det er faktisk lidt svært at købe flyverdragter til dem, enten kan de ikke bukke sig ned da de er for korte i livet, eller også er benene alt for lange:D.

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

Pooh skriver:

Eva skriver:

Pooh skriver:

Altid bikini.

Rikke.

Knus..

Okay, dejligt at høre at jeg ikke er alene:).

Mine børn har desværre arvet mit "handicap", så det er faktisk lidt svært at købe flyverdragter til dem, enten kan de ikke bukke sig ned da de er for korte i livet, eller også er benene alt for lange:D.

Det har min den mellemste også...han er 5 år og bruger 128cm i bukser og 14cm i bluser...når ham og hans 5½ år ældre bror sidder ved siden af hinanden, så er Bertram højere, selvom Jeppe er 13 cm højere...så laaaaaang krop og korte ben..mikk-line er perfekte til den bygning.
Knus..

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

fam.4xc skriver:

synes bikini hører til på stranden og badedragt i svømmeren :P

Hi-hi, sådan har jeg det altså også lidt.....:P:P:P

Men tillykke Eva......ville bare ønske det var mig...:$

Jeg har kun badedragt, da jeg ikke bader ved stranden, men tager gerne med ungerne i svømmehallen....selvom jeg syntes det er svært for mig at stå i omklædningsrummet uden tøj på.....:$:$:$:$

Lone

Tusind tak søde Lone...(L)
Og når jeg kan, så kan alle altså....havde lagt et billede ind, men syntes alligevel det var lige grænseoverskridende nok..;)

Anmeld

14. september 2008

Christinahr

Je har altid brugt bikini på stranden og badedragt i svømmehalen. Ved egentlig ikke hvorfor, men tror det fordi at stranden er afslappet og svømmehalen er for mit vedkommende for motion.

Jeg har dog ikke økonomi pt til at investere i en gravisbadedragt, så til gravidsvømning bære jeg bikini.

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

tak for jeres svar..så tager jeg bare min nye bikini på i svømmehallen også...jeg kan gemme min dumme mave selvom jeg har bikini på, men bliver nu rart at komme af med den.
Badedragt synes jeg ser så mærkeligt ud til lille lavbenede kraftige Eva..;):P

Anmeld

14. september 2008

Christinahr

jeg er helt enig, men hvad gør man så når man er lavbenet, kraftig og har store bryster, så ser en bikini ret hurtig vulgær ud synes ejg... måske derfor jeg har hældt til badedragten - ja nu har jeg jo siddet og tænkt over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.