Bikini eller badedragt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.411 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Honningblomst

Jeg har lige købt mig min første bikini nogensinde...min vægt siger nu 60 kg, så nu tør jeg godt vise mig i bikini...:P

Men hvad har I på når I er ved stranden eller svømmehallen...??

Knus Eva...som skal til at svømme en masse nu...(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Fam. Madsen

badedragt..

har aldrig haft det godt med og vise min krop frem, så jeg har et kæmpe bade håndklæde om mig lige indtil jeg kommer i vandet:(

knuzz

Anmeld

14. september 2008

Pia.

selv da jeg var en lille badenymfe sagde det mig intet, så ejer ingen af delene... Mine unger går til svømning og i svømmehallen med deres far...

så jeg SLIPPER heldigvis... ;)... ej jeg kan jo ikke svømme så det er nok derfor det ikke siger mig noget og jeg er total vandskræk på stranden.. har været afsted til babysvømning da børnene var helt små, men det var også det...

knus Pia, som hellere vil bruge pengene på smart tøj som dækker mere af min krop... :)....

Anmeld

14. september 2008

MorCamilla

Jeg har bikini, det har jeg mere eller mindre altid brugt.. Jeg bryder mig ikke om badedragt, synes det er vemmeligt at den klistre sådan på maven.. Men jeg bruger den ikke ret meget, da jeg aldrig har lært at svømme.:$

Tillykke med din første bikini Eva ;)

Anmeld

14. september 2008

fam.4xc

synes bikini hører til på stranden og badedragt i svømmeren :P

Anmeld

14. september 2008

Miamaja

Bikini!- so go for it pia!:P
har aldrig eget andet...

Anmeld

14. september 2008

Mie A

Altid bikini - synes aldrig at en badedragt har gjort underværker for min krop...

Anmeld

14. september 2008

Kloster

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Jeg har lige købt mig min første bikini nogensinde...min vægt siger nu 60 kg, så nu tør jeg godt vise mig i bikini...:P Men hvad har I på når I er ved stranden eller svømmehallen...?? Knus Eva...som skal til at svømme en masse nu...(L)[/citat] Hej Eva. Først...Super flot meddit vægttab (C) Jeg har 3 bikini'er. Bruger stort set kun bikini, men ejer da også en badedragt, men bruger den sjældent. Min krop bærer præg af 3 graviditeter, men den står stadig på bikini, når jeg skal i svømmehallen osv. (H) Kloster

Anmeld

14. september 2008

Mathilde

Jeg er helt klart mest til bikini:)
Men hvis jeg skal i svømmehal med det formål at svømme frem og tilbage vil jeg helst have badedragt på, da jeg synes det er mest praktisk....

Kram fra Mathilde

Anmeld

14. september 2008

A.

gå aldrig til svømmehal eller strand så ingen bikini her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.