Carina1977 skriver:
Ja det kan hun sagtens....jeg mener faktisk også at man kan få sådan et ståbræt til barnevognen også, hvis jeg ikke husker helt galt hehe 
men man skal også altid huske at vurdere det og ligge mærke til, hvordan barnet har det med at gå. Nogle børn kan godt have motoriske problemer. Jeg er et eksempel på dette. Jeg ville ikke gå ret meget som barn og græd hver gang min mor forsøgte at gå lidt længere ture med mig. de lagde også mærke til det i børnehaven. Så viste det sig at der var noget galt med min motorik, og at jeg ikke kunne bruge venstre side ordentligt.
Så man skal ikke altid sige, at barnet bare græder fordi det vil have sin vilje, men også lige holde øje med hvordan de går og om de klager over smerter osv. det tror jeg nu også du ville....synes bare lige jeg ville nævne det 
Ja, men jeg er bange for hun ikke kan stå rigtigt fast på sådan et bræt. 
Wow, det er jeg ked af. Men synes nu ikke hun brokker sig over smerter. Hun er blevet meget pivet med rigtigt mange ting, så tror nu bare det er det samme med at gå. For overfor mig kan hun sagtens gå, men så snart det er hendes far, så kan hun ikke. Jeg har også snakket med ham om, at hun altid får sin vilje. Og han ved det godt, for han siger jo til mig, at hun ikke må være ked af det når hun er hos ham. Men, hun er jo heller ikke ked af det. Hun skaber sig bare tit, hvis hun ikke får chokoladekiks eller andet slik. Og det er det samme med at gå .. 
Det er jo nok bare fordi hun prøver grænser.
Anmeld