Hvornår stopper man med at bruge klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.960 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

MF<3

Ja, det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg ved det altså ikke hvornår barnet stopper med at bruge klapvogn? Hvor gamle er de ca?

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

B&J

Millebille skriver:

Ja, det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg ved det altså ikke hvornår barnet stopper med at bruge klapvogn? Hvor gamle er de ca?

Håber nogen kan hjælpe.

ved desværre ikke men kunne da være fantastisk af vide selv om min dreng ikke skal ud af sin inu

Anmeld

12. januar 2011

A.

min dreng bliver 3 til sommer og vi bruger vores stadig

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

altså tror det er meget forskelligt.. nogen bruger jo slet ikke klapvogn- andre bruger den meget.

ved mine niecer på 3-4 år ikke brugte den i hverdagen, men vi havde så en med på ferie. så de kunne sidde og sove i den eller  hvis man skulle gå langt

Anmeld

12. januar 2011

Lullaby

Millebille skriver:

Håber nogen kan hjælpe.

3 år

Anmeld

12. januar 2011

MF<3

Okay tusind tak.

Det er fordi min kæreste har en datter der bliver 3 til april, og vi bruger stadig klapvogn til hende. Men så kom jeg bare til at tænke på, om hvor længe endnu hun kommer til at bruge den.

Anmeld

12. januar 2011

MF<3

Lullaby skriver:

3 år

tak .

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

jeg tror min søn var omkring de 3 år max 3½ år, da vi stoppede med at bruge klapvogn. kender dog flere der bruger dem, helt indtil barnet er 5-6 år. Jeg synes bare det er ret vigtigt at børnene også får rørt sig. Vi havde ingen problemer med at skippe klapvognen, så tidligt som vi gjorde. Min søn var glad for at gå

Anmeld

12. januar 2011

Lullaby

Carina1977 skriver:

jeg tror min søn var omkring de 3 år max 3½ år, da vi stoppede med at bruge klapvogn. kender dog flere der bruger dem, helt indtil barnet er 5-6 år. Jeg synes bare det er ret vigtigt at børnene også får rørt sig. Vi havde ingen problemer med at skippe klapvognen, så tidligt som vi gjorde. Min søn var glad for at gå

Enig. Gad bare ikke skrive det  Bella får lov en gang imellem (hun er 5). Sådan en dag i bonbonland kan køre selv løbende ben trætte..

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

Lullaby skriver:

Enig. Gad bare ikke skrive det  Bella får lov en gang imellem (hun er 5). Sådan en dag i bonbonland kan køre selv løbende ben trætte..

Helt enig der  når vi har været i zoo har vi også altid lejet en af deres trækvogne, for der kan de jo nemt gå hen og blive trætte. Men sådan i hverdagen, så fik han lov til at gå selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.