Callesmor skriver:
Har i fjernet ting fra hjemmet som ungerne ikke må røre ved..?? Har i fjernet ting på reolen så ungerne ikke piller..?? Har i sikret skuffer, skabe osv i køkkenet så de ikke kan åbne og lukke dem..?? Har i lavet om på jeres hjem efter barnet er kommet..?? Eller er hjemmet stadig som det var inden barnet kom..??
Hej Callesmor.
Nej vi har ikke lavet vores hjem om, siden vi fik børn.
Skulle lige tænke over det lidt tid, da det jo er længe siden, den store blev født. Han bliver 11 år til dec. 8D
Vi har aldrig fjernet noget i hjemmet, som drengene ikke må røre ved. Ej heller fra reolen. Men vi har så til gengæld heller aldrig haft noget af en højere værdi. Hverken økonomisk ell personligt, som kan give skår i hjertet, hvis det går i stykker.
Fx har min svigerfar en Snedker fra da han i sin tid blev udlært. Den er fra Royal Copenhagen (tror jeg det hedder) Den har jo stor personlig og økonomisk værdi. Og personligt, kan den jo ikke erstattes.
Vi har heller aldrig sikret vores skabe ell skuffer. Der er intet forbudt i dem, men jeg har nu aldrig gidet, at de rydder det hele ud i forvejen. De har haft 1 skab, de måtte rode i og det var skabet med ene plasticting i. Resten af skabe ell skuffer har jeg "opdraget" dem til, at det skal de ikke rode i.
Det vi har flyttet pga børn, er skadelige ting, som rensøringsmidler, opvasketabs, tandstikker fra skuffen af, medicinosv osv.
Plus at vi gjorde det tilen vane, altid at låse vores komfur på dets knap, som det i forvejen havde.
(H)
Kloster
Anmeld