Har i børne-sikret jeres hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. september 2008

Callesmor

Har i fjernet ting fra hjemmet som ungerne ikke må røre ved..?? Har i fjernet ting på reolen så ungerne ikke piller..?? Har i sikret skuffer, skabe osv i køkkenet så de ikke kan åbne og lukke dem..?? Har i lavet om på jeres hjem efter barnet er kommet..?? Eller er hjemmet stadig som det var inden barnet kom..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

fam.4xc

Både og.... vi har ik fjernet noget, men kan nu også godt li tingene enkelte så der har ik rigtig været noget at fjerne... men vi har sikret nogle skabe og skuffer i børne højde... bla skabet med skraldespanden.. rengøringsmidlerne osv... de har siddet der siden Caroline var baby og nu kører vi jo så på lillesøsters tid. Badeværelses døren er bare altid lukket så hun ik lige pludselig sidder med toilet børsten i munden +o(

Anmeld

14. september 2008

Callesmor

fam.4xc skriver:

Både og.... vi har ik fjernet noget, men kan nu også godt li tingene enkelte så der har ik rigtig været noget at fjerne... men vi har sikret nogle skabe og skuffer i børne højde... bla skabet med skraldespanden.. rengøringsmidlerne osv... de har siddet der siden Caroline var baby og nu kører vi jo så på lillesøsters tid. Badeværelses døren er bare altid lukket så hun ik lige pludselig sidder med toilet børsten i munden +o(

Åhhh ja det ville sku være ulækkert +o(+o(

Anmeld

14. september 2008

MorCamilla

Vi har flyttet nogle glad lysestager, (sådan nogle høje nogle, der skal stå op gulvet) de står nu i soveværelset i stedet for i stuen..
Ellers har vi ikke rigtig gjort noget, når Mikkel åbner skabe og skuffer, får han afvide at det må han ikke og på et tidspunke forstår han det vel;)

Anmeld

14. september 2008

Christinahr

Også både og her... Vi har sat gulvlysestager på loftet og har ikke som vi plejede lys og lign på sofabord, men skuffer, skabe, døre og lign har vi intet gjort ved.

Indtil videre fungere det fint :P

Anmeld

14. september 2008

twinboys

Nej det har vi ikke... I forvejen stod vores rengøringsprodukter oppe i et skab, hvor børnene ikke kan nå... Det samme med opvaskemiddel og opvaskemiddel til opvaskemaskinen...

Så ellers har drengene lært at man ikke åbner skuffer og skabe uden at man skal i dem...

Har nogle dejlige opdraget drenge som ikke har pillet ved ting og sager...

Majbritt(H)

Anmeld

14. september 2008

lonemus

Nej, det har vi ikke. Vi har aldrig haft låse på skabe osv., det gider vi simpelthen ikke. Vi har aldrig flyttet nogle af vores ting heller, i stedet lærer vi børnene hvad de må og ikke må tage.

Så ja, vores hjem ser ud som før vi fik børn. Sådan syntes jeg også det skal være....!

Lone

Anmeld

14. september 2008

Heidi.

Hej;)

Det eneste vi har gjort er og flytte vores knive fra den skuffe de lå i, og så har vi fjernet de kemikalier vi havde under vasken. Ellers står tingene som de plejer. Jeg syntes egentlig bare at børnene skal lære at de ikke skal pille i ting der står på hyller osv..

Kh Heidi

Anmeld

14. september 2008

Pia.

Nej det har jeg ikke og heller ikke med mit job som dagplejer... mine blomster, lysestager m.m står hvor de altid har stået :)...

Rengøringsmiddel står oppe og der er sat låge for vores trappe til førstesalen, men det må siges at være det eneste der er lavet om her...

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

Kan slet ikke huske hvordan det var før jeg fik barn....nu bliver Jeppe 12 år, så det er jo en evighed siden jeg havde et hjem uden børn.
Der er intet hos mig som drengene ikke må røre ved, intet som er mere værd end os mennesker...så udover det der kan være farligt som medicin og rengøringsmidler, så har vi et hjem som vi kan lide det og hvor alle kan være.
Ville da være mærkeligt hvis man havde et hjem hvor man kun tog hensyn til de voksne...
Så her må der hoppes i sofaen, stå på bordene og feks hoppe ned på gulvet...udfordrer verden.
Vores overordnede regel er at vi alle skal tage hensyn til hinanden...det er vigtigt, synes jeg.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.