Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

MarieLouise

LeaSchmidt skriver:

Nårh okay, jeg blev nemlig også scannet pga smerter i underlivet, og det var ligesom mens smerter meget kraftige, og hende lægen sagde det var meget normalt at ha de smerter, og så sku jeg komme til scanning igen en uges tid efter og det var i mandags, og det sagde også det hele så fint ud, men mine smerter er også væk. nu jeg bare begyndt at pletbløde. :/

Ja det er faktisk sådan de føles.. Man bliver lidt bange.. Min veninde blødte hele graviditenen igennem og har nu en perfekt dreng på 13 måneder Har du ringet til din læge med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

JustMe

MarieLouise skriver:

Hej piger

Jeg var inde ved lægen pga. smerter i underlivet. Jeg skulle være 6+1 idag. Blev sendt til scanning på sygehuset hvor man så en fostersæk (uden foster endnu) og en KÆMPE madpakke. Hun beregnede mig derefter til 5+3 pga det manglende foster. Men er det normalt at man slet ingenting kan se udover en fostersæk hvis jeg er 5+3?

Min skanning i 5. uge viste blot en voldsomt fortykket slimhinde med en udbulning, hvor ægget sad. Skanning i 6. uge viste fostersæk med en lille klat i...om det var fostret ved jeg ikke.

I 8. og 9. uge kunne man så se hjerteblink i "klatten"

...og hun ligger og spræller i min mave lige pt.

/JustMe - 21+3

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

LeaSchmidt skriver:

Nårh okay, jeg blev nemlig også scannet pga smerter i underlivet, og det var ligesom mens smerter meget kraftige, og hende lægen sagde det var meget normalt at ha de smerter, og så sku jeg komme til scanning igen en uges tid efter og det var i mandags, og det sagde også det hele så fint ud, men mine smerter er også væk. nu jeg bare begyndt at pletbløde. :/

Jeg havde slemme menssmerter de første par uger (jeg er ikke vant til menssmerter, så de gjorde avs), og jeg pletblødte et par dråber i 8. uge...det var tilsyneladende blot fra en lille rift i skeden, fordi slimhinderne bliver mere følsomme.

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

MarieLouise skriver:

Ja det er faktisk sådan de føles.. Man bliver lidt bange.. Min veninde blødte hele graviditenen igennem og har nu en perfekt dreng på 13 måneder Har du ringet til din læge med det?

man bliver bare så nervøs.

ja jeg var på hvidovre og blive scannet og alt så fint ud

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

JustMe skriver:

Jeg havde slemme menssmerter de første par uger (jeg er ikke vant til menssmerter, så de gjorde avs), og jeg pletblødte et par dråber i 8. uge...det var tilsyneladende blot fra en lille rift i skeden, fordi slimhinderne bliver mere følsomme.

Ja det sagde hende lægen også. men så tænker jeg bare, hvordan kan der komme en rift, jeg har ikke haft samleje med min kæreste eller noget, så hvad er det der gør at man kan bløde.

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

LeaSchmidt skriver:

man bliver bare så nervøs.

ja jeg var på hvidovre og blive scannet og alt så fint ud

Ja det gør man.. Man er så bange for at miste det barn som man jo egentlig allerede har fået et forhold til..

Men så er alt jo som det skal være..

Ansøger dig lige som ven herinde.. Så kan vi følge hinanden lidt

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

LeaSchmidt skriver:

Ja det sagde hende lægen også. men så tænker jeg bare, hvordan kan der komme en rift, jeg har ikke haft samleje med min kæreste eller noget, så hvad er det der gør at man kan bløde.

Mig bekendt kan der vist godt springe nogle kapillærer (de helt små blodårer i vævet), når livmoderen udvider sig/vokser

Anmeld

12. januar 2011

Tanja1234

Jeg blev nemlig også scannet pga. lidt blødning og der kunne hende der scannede mig se at det kom fra livmoderhalsen, men at det altså var normalt fordi der sker så meget dernede.

Jeg har også prøvet at miste tidligere - det opdagede jeg ved at jeg begyndte at bløde og der var jeg absolut ikke i tvivl om hvad der var i gang. Blodet var helt mørkt og mængden var som når ens mens er helt på højdepunktet.

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

MarieLouise skriver:

Ja det gør man.. Man er så bange for at miste det barn som man jo egentlig allerede har fået et forhold til..

Men så er alt jo som det skal være..

Ansøger dig lige som ven herinde.. Så kan vi følge hinanden lidt

Ja lige præcis. det helt utroligt. sys du også tiden går langsomt? hihi

det bare iorden

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

JustMe skriver:

Mig bekendt kan der vist godt springe nogle kapillærer (de helt små blodårer i vævet), når livmoderen udvider sig/vokser

Nårh okay, det jo altid rart at blive lidt klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.