Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.689 visninger
35 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

MarieLouise

Hej piger

Jeg var inde ved lægen pga. smerter i underlivet. Jeg skulle være 6+1 idag. Blev sendt til scanning på sygehuset hvor man så en fostersæk (uden foster endnu) og en KÆMPE madpakke. Hun beregnede mig derefter til 5+3 pga det manglende foster. Men er det normalt at man slet ingenting kan se udover en fostersæk hvis jeg er 5+3?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

jannebjerre

Jeg tænker lidt...Mon ikke de havde sagt til dig, hvis det ikk var normalt??

og tillykke med graviditeten

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

MarieLouise skriver:

Hej piger

Jeg var inde ved lægen pga. smerter i underlivet. Jeg skulle være 6+1 idag. Blev sendt til scanning på sygehuset hvor man så en fostersæk (uden foster endnu) og en KÆMPE madpakke. Hun beregnede mig derefter til 5+3 pga det manglende foster. Men er det normalt at man slet ingenting kan se udover en fostersæk hvis jeg er 5+3?

Det må jo være normalt... Nu er det jo ikke så tit man bliver scannet så tidlig i forløbet, med mindre man har fået sat æg op eller noget

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

jannebjerre skriver:

Jeg tænker lidt...Mon ikke de havde sagt til dig, hvis det ikk var normalt??

og tillykke med graviditeten

Jo det tror jeg også lidt de ville.. skal til scanning igen den 21 for at få tjekket om den vokser som den skal.. Hun sagde at det kunne være et spørgsmål om dage før man kunne se fosteret nu.. især nu hvor både fostersækken og madpakken var klar

Anmeld

12. januar 2011

jannebjerre

MarieLouise skriver:

Jo det tror jeg også lidt de ville.. skal til scanning igen den 21 for at få tjekket om den vokser som den skal.. Hun sagde at det kunne være et spørgsmål om dage før man kunne se fosteret nu.. især nu hvor både fostersækken og madpakken var klar

Ja nemlig

Det var også hvad jeg kunne læse mig frem til inde på www.libero.dk

Der kan man følge fostret fra uge til uge..

Anmeld

12. januar 2011

Tanja1234

Jep det er normalt..

Jeg blev selv scannet på samme tidspunkt hvor de kun kunne se blommesæk og madpakke.

Jeg er nu 18+5

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

Tanja1234 skriver:

Jep det er normalt..

Jeg blev selv scannet på samme tidspunkt hvor de kun kunne se blommesæk og madpakke.

Jeg er nu 18+5

Det ´var dejligt at høre.. Lægen sagde dog at den virkelig havde fået pakket en stor madpakke

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

MarieLouise skriver:

Hej piger

viste de dig hjertet banke?

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

LeaSchmidt skriver:

viste de dig hjertet banke?

Nej for de kunne ikke se fosteret endnu.. hun mente at jeg var omkring 5 uger henne, og at det lige var et spørgsmål om dage før jeg kunne se både foster og hjertebank.. Jeg så blommesæk og madpakke idag..

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

MarieLouise skriver:

Nej for de kunne ikke se fosteret endnu.. hun mente at jeg var omkring 5 uger henne, og at det lige var et spørgsmål om dage før jeg kunne se både foster og hjertebank.. Jeg så blommesæk og madpakke idag..

da jeg var5+3 blev jeg også scannet, pga smerter i underlivet.

og der viste de mig hjertet banke, at barnet lå trygt derinde

og jeg er idag 6+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.