Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

MarieLouise

LeaSchmidt skriver:

da jeg var5+3 blev jeg også scannet, pga smerter i underlivet.

og der viste de mig hjertet banke, at barnet lå trygt derinde

og jeg er idag 6+2

Det var vist forskelligt i hver graviditet.

Der har været rod i min cyklus, så der har været lidt bøvl med hvor langt jeg er, hvornår jeg havde ÆL osv. Så måske er jeg kun lige 5 uger henne. Og normalt kan man vist først se foster og hjerteblink omkring 5+2-3. Men igen, det er forskelligt. Hun viste mig et skema med hvornår blommesækken laves osv, og det passer med at den er lavet omkring 4+5 og så kommer fosteret omkring 5+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Sophia'smor

MarieLouise skriver:

Det var vist forskelligt i hver graviditet.

Der har været rod i min cyklus, så der har været lidt bøvl med hvor langt jeg er, hvornår jeg havde ÆL osv. Så måske er jeg kun lige 5 uger henne. Og normalt kan man vist først se foster og hjerteblink omkring 5+2-3. Men igen, det er forskelligt. Hun viste mig et skema med hvornår blommesækken laves osv, og det passer med at den er lavet omkring 4+5 og så kommer fosteret omkring 5+3

nårh okay.

det vidste jeg ikke, men så er alt jo som det skal være

& tillykke med det

Anmeld

12. januar 2011

Max

Jeg blev scannet omkring samme tidspunkt, og der kunne man absolut intet se, så jeg troede ikke, det blev til noget. Da jeg kom derud en uge senere (6+2), var der sket voldsomt meget - fosteret var 6 mm, og hjertet slog... det var vildt  Jeg er sikkert på, at du bliver meget overrasket, når du bliver scannet igen

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

LeaSchmidt skriver:

nårh okay.

det vidste jeg ikke, men så er alt jo som det skal være

& tillykke med det

Tusind tak og i lige måde

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

Max skriver:

Jeg blev scannet omkring samme tidspunkt, og der kunne man absolut intet se, så jeg troede ikke, det blev til noget. Da jeg kom derud en uge senere (6+2), var der sket voldsomt meget - fosteret var 6 mm, og hjertet slog... det var vildt  Jeg er sikkert på, at du bliver meget overrasket, når du bliver scannet igen

Tusind tak,det hjælper altid med positive indslag

Jeg er også meget spændt, for der er trods alt 9 dage til næste scanning, og der kan bare ske rigtig meget på den tid. Så jeg glæder mig helt vildt meget Hun sagde nemlig at det kun var et spørgsmål om dage fordi blommesækken og madpakken var helt perfekte.. Skal lige siges at jeg også har en bagoverbøjet livmoderhals, så hun havde lidt svært ved finde frem til det

Anmeld

12. januar 2011

svanen73

Du skal oz tænke på at foster ik er ligeså gammelt som antal uger du er henne.

Du skal trække 2 uger fra, da befrugtning først sker i uge 2 så er du 6 uger henne, er dit foster kun 4 uger gammelt og lille bitte.

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

svanen73 skriver:

Du skal oz tænke på at foster ik er ligeså gammelt som antal uger du er henne.

Du skal trække 2 uger fra, da befrugtning først sker i uge 2 så er du 6 uger henne, er dit foster kun 4 uger gammelt og lille bitte.

Så forstår jeg også meget bedre at den lille trold ikke ville vise sig.. Mon ikke jeg ser den i næste uge.. Det er min første graviditet, og jeg er bare så spændt og bange på samme tid.. Så jeg er bare så glad for at i alle sammen gider bruge tid på at svare og komme med gode råd

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

MarieLouise skriver:

Tusind tak,det hjælper altid med positive indslag

Jeg er også meget spændt, for der er trods alt 9 dage til næste scanning, og der kan bare ske rigtig meget på den tid. Så jeg glæder mig helt vildt meget Hun sagde nemlig at det kun var et spørgsmål om dage fordi blommesækken og madpakken var helt perfekte.. Skal lige siges at jeg også har en bagoverbøjet livmoderhals, så hun havde lidt svært ved finde frem til det

Det bliver spændene ).

men gav hun dig en forklaring på de smerter i underlivet?

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

LeaSchmidt skriver:

Det bliver spændene ).

men gav hun dig en forklaring på de smerter i underlivet?

Hun sagde at det sandsynligvis bare var ligament smerter og hormoner der spillede ind.. Og nu hvor jeg er blevet scannet har jeg sjovt nok slet ikke så ondt mere

Anmeld

12. januar 2011

Sophia'smor

MarieLouise skriver:

Hun sagde at det sandsynligvis bare var ligament smerter og hormoner der spillede ind.. Og nu hvor jeg er blevet scannet har jeg sjovt nok slet ikke så ondt mere

Nårh okay, jeg blev nemlig også scannet pga smerter i underlivet, og det var ligesom mens smerter meget kraftige, og hende lægen sagde det var meget normalt at ha de smerter, og så sku jeg komme til scanning igen en uges tid efter og det var i mandags, og det sagde også det hele så fint ud, men mine smerter er også væk. nu jeg bare begyndt at pletbløde. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.