Gyyys! Det kvartalsvise marreridt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Manakauapo

Tutter skriver:

Jep, de begynder tidligere og tidligere..

Men tror ikke han gør det endnu og tror også der går lang tid.. Måske han bare har opdaget nye følelser "dernede"

Men så længe han er så åben omkring det, er det fint-..

Nåå okay.. Men altid godt han er åben omkring det..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

SussieThyssen

Tutter skriver:

Hihi hvor sødt

Han er heldigvis meget åben omkring det, og snakker meget med min søster og svoger, ang beskyttelse osv.

Ja det er jo super.
Min ældste plejesøn var også tidligt ude med den slags..pyyha, det kan altså også være for tidligt synes jeg.
Men sådan er det jo med de hormoner..de varierer jo meget.

Anmeld

13. januar 2011

lotte32

SussieThyssen skriver:

Eiii hvor sjovt..bruger din også str 43??
Hvor høj er han så?

Ja, han er i str. 43 og han er 162 cm høj, men vejer kun 41 kg. så han er en lang tynd én 

Det er sgi en lidt underlig/sjov alder, så stor fysisk og vil også gerne opføre sig og gøre som  en "voksen"

meeeen ind i mellem er det nu stadig rart at få en god krammer af moar Men kun hvis man er heeeelllt sikker på at der ikke er nogle kammerater i nærheden hihi

Lotte

Anmeld

13. januar 2011

SussieThyssen

lotte31 skriver:

Ja, han er i str. 43 og han er 162 cm høj, men vejer kun 41 kg. så han er en lang tynd én 

Det er sgi en lidt underlig/sjov alder, så stor fysisk og vil også gerne opføre sig og gøre som  en "voksen"

meeeen ind i mellem er det nu stadig rart at få en god krammer af moar Men kun hvis man er heeeelllt sikker på at der ikke er nogle kammerater i nærheden hihi

Lotte

Hehe..ja der er Nickolai noget større.
Han er et sted mellem 170 og 175 cm høj, vejer omkring 60 kg og er altså lige rykket op i str 44 i sko.
Nå..både hans far og morfar var over 190 cm høje, så det er jo ikke så mærkeligt.
Puuha..der er "lang" vej endnu til de 190 cm hvis han skal blive lige så høj. LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.