SussieThyssen skriver:
Ja altså...jeg skal ud og shoppe tøj sammen med Nickolai i dag.
Og jeg som troede, jeg var helt prof. mht. tøj- og skoindkøb til teenpiger, og at det ikke kunne blive værre. 
Men min søn overgår enhver forstand.
Før i tiden var det blot ind i den nærmeste forretning, prøve sko..færdig. Prøve bukser...færdig. Og resten kunne jeg købe efter størrelse.
Men siden han rundede de 13 sidste sommer, er der pludseligt trådt en vaskeægte teen ind i arenaen, altså når det gælder tøj og sko.
I guder, sir jeg bare.
Sidste gang, tog det 4 timer at vælge et par sko og et par bukser 
Til sidst fik han valget mellem 2 par sko og 3 par bukser, og så måtte han surmulende krybe til korset og vælge.
Og bluser og t-shirts...suk!
Så er der det ene i vejen og så det andet. Så sidder striberne forket på den ene led, eller der er en grim knap.
Helt ærligt...jeg kan altså ikke huske at mine to store plejesønner var SÅ vanskelige.
Så nu sidder jeg og lader op med adskillige kopper kaffe og tager mig sammen.
Jeg forudser, at når jeg har hentet ham fra skole kl 2, så er vi nok ikke hjemme før ved 6-7 tiden...og hvis jeg er heldig, så har jeg...måske...fået ekviperet den unge mand, så han i det mindste har nyt tøj, til vi skal til fødselsdag på lørdag.
Men nyt tøj SKAL han have..for han er vokset ud af det hele....også underbukserne..*Fniis*

Kærligst
Sussie
(Der sikkert er gråhåret, når I ser hende næste gang)
Haha de kære teen drenge..
Det minder mig om, at lige før jul der havde jeg min nevø på 13 år med i Rødovre Centeret. Han havde et gavekort på 1500 til Quint, som sælger mærkevarer.
Han fandt en fed træje i mærket Humör, jeg ser så et par fede bukser i samme mærke, og siger så, se skat, de er sgu da fede de bukser, hvad med dem?
"Ej moster! Det er altså KUN popdrenge, som går i Humör bukser!"
Godt så tænkte jeg, og undrede mig over forskellen ved blusen og bukserne af samme mærke 
Han fandt så et par G-star bukser, Humör trøjen og en pakke BjörnBorg boxer drenge.. For 1500..
Anmeld