Anonym skriver:
Hej alle i søde piger.
Vi fik igår snakket om tingene. Manden er simpelthen stresset fordi han har arbejdet så meget i 2 mdr. De har solgt så meget at han har arbejdet fra 8-18.30 hver dag og så er han smuttet på job igen kl 20 til 3-4 om natten eller taget afsted fra 04.30 til 07.30. Han har ikke haft tid til at træne som vi ellers begge går højt op i og han synes ikke han har haft et pusterum. Det er derfor gået udover mig. Som han selv siger er han ked af det, men jeg er selvfølgelig den nærmeste kan man sige.
Han har absolut ikke en anden (havde jeg heller ikke regnet med). Han er bare selvstændig og vil gerne gøre mange ting selv for at der ikke sker for mange fejl i sådan en travl periode.
Han synes selvfølgelig ikke vi skal gå fra hinanden og ved faktisk ikke hvorfor han har sagt alle de ting. Men han er jo stresset (ikke nogen undskyldning) men han har åbenbart haft det dårligt over jeg har stået så meget selv med det hele samtidig med at jeg døjer med smerter. Ved ikke helt hvad han fedter for;o) Men vi skal selvfølgelig lige ud på sporet sammen igen. 4 børn er mange og 3 børn på 3½ år er jo også en stor mundfuld, men det ændre jo ikke på det er planlagt, og han glæder sig til at jeg har født (gør jeg også selv), for så er jeg forhåbenligt af med de smerter. Ved ikke om det giver nogen mening, synes bare lige jeg ville opdatere nu der var så mange der er så søde at bruge tid på at komme med gode råd. Men er glad for at vi har taget beslutningen om at være sammen, både fordi vi er enige om vi elsker hinanden,men også fordi at ungerne fortjener man kæmper for at få forholdet til at fungere om ikke andet indtil man ikke kan se anden udvej.
Kh en der nu ser verdenen en smule mere positiv
Hvor dejligt at høre at I har fået jer en god snak og at han har fået sagt at han ikke har ment alle de ting han har sagt. Jeg håber I finder ud af det sammen og kan få oparbejdet en god hverdag igen. Knus
Anmeld