Hvad skal jeres boern vaere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2008

A.I.G.

Augusta på 3 år skal være balletdansende stripper, så sent som i torsdags havde hun vist numse under frokosten i børnehaven.
Ella på 10 mdr. skal noget indenfor teknik. En Ph. D i at pille ved ledninger, ødelægge mobiler samt pille stikkontakter ud af væggen.

Og jeg vil have at de bliver/forbliver lykkelige !

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Kloster

Trine Spanien skriver:

Min datter Laura skal helt sikkert vaere parkeringsvagt!! :D

Der er ikke nogen der er mere interesseret og kan skaelde mere ud over hvordan bilerne og motorcyklerne parkerer. Og hun bliver ogsaa meget sur paa mig hvis jeg koerer lige ind paa parkeringspladsen og ikke bakker ind. Saa hendes fremtid maa vaere parkeringsvagt eller trafik politimand.

Nu er spoergsmaalet jo saadan lidt for sjov og relateret til hvad jeres boern gaar op i, som maaske ikke er saa almindeligt.

Knus Trine

Hej Trine.
Ja så pædagogisk korrekt,så skal mine drenge være præcis hvad de vil. De skal bare have sig en uddannelse. Emnet kommer dog tit på tale, da jeg har været under udd de sidste 2½ år næsten.

Men Rasmus siger, han vil være politimand... Bare uden vold og røvere... Jeg tænkte så, jamen det må da være alm kontormus så :))
Rasmus er virkelig boglig, inde og stillesiddende barn, som ELSKER com. Så mon ikke, det er ret realistisk med en it-nørd (C)

Nicolaj har før sagt, han vil være arbejdsløs 8( Men det er noget, jeg lige skal bide mig selv i tungen på...
Nicolaj er et meget aktivt, stærkt og selvglad barn. Jeg tror, han bliver håndværker ell en uddannelse, hvor der sker lidt fysisk.

Mads er kun 4½ år. Han vil gerne være albulancemand, brandmand, politimand ell tømre som morfar (L)

(H)
Kloster

Anmeld

15. september 2008

Heidi B

Hey...
Sjov tråd...

Jeppe skal klart være fodbold spiller.... Han ÆLSKER bolde... Og øver sig rigtig meget i at sparke til bolden... Og gartner i sin fritid... :D
HMMM Mikkel, noget med bøger, han ÆLSKER at læse. Kan man være tv kigger???:P

Heidi, som ville sidde i en bank, men endte med at sidde og holde styr på S-togene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.