Hvad skal jeres boern vaere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. september 2008

3rollinger

Min datter Laura skal helt sikkert vaere parkeringsvagt!! :D

Der er ikke nogen der er mere interesseret og kan skaelde mere ud over hvordan bilerne og motorcyklerne parkerer. Og hun bliver ogsaa meget sur paa mig hvis jeg koerer lige ind paa parkeringspladsen og ikke bakker ind. Saa hendes fremtid maa vaere parkeringsvagt eller trafik politimand.

Nu er spoergsmaalet jo saadan lidt for sjov og relateret til hvad jeres boern gaar op i, som maaske ikke er saa almindeligt.

Knus Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Astrid P

Smilla skal være percussionist!

Derfor!

Anmeld

13. september 2008

heaven

hehe....

Lasse må så absolut ende som "skuffe og skabstømmer">(>(
Eller som natteterrorist, tsk tsk...

jeg har intet, og jeg mener virkelig intet - i fred i mine skabe mere..... 2 sec med ryggen til og alt er tømt!!!! Laban... men min dejlige laban(L)

og nattesøvn?? Tja, så skal jeg vist bruge en eller anden form for ordbog for at kunne definere det begreb:(

Jannie - som elsker sin søn til trods;)

Anmeld

13. september 2008

Miamaja

heaven skriver:

hehe....

jeg har intet, og jeg mener virkelig intet - i fred i mine skabe mere..... 2 sec med ryggen til og alt er tømt!!!! Laban... men min dejlige laban(L)

og nattesøvn?? Tja, så skal jeg vist bruge en eller anden form for ordbog for at kunne definere det begreb:(

det lyder jo nødagtig som min lille laban:D

Anmeld

13. september 2008

heaven

Miamaja skriver:

heaven skriver:

hehe....

det lyder jo nødagtig som min lille laban:D

hvor er han bare sød din trold.... og fed farve på hatten til hans brune hud altså.....

hvor gammel er han???

Knuz

Anmeld

13. september 2008

Loggidut

jeg tror Tif bliver biblotikar...hun elsker hendes bøger, og vil bestemme selv hvad sider der er spændene at læse, skide vær med om historien hænger sammen, når bare vi læser det hun gider!

der kan også være en teorist gemt i hende...ikke at det er et smart erhverv...lol...men hun er da godt på vej i de baner :D
får hun ikke sin vilje eksplodere hun mildest talt!

Anmeld

13. september 2008

linemus

Hm... Signe (1 år) må bestemt blive bjergbestiger, for hun klatrer bare op i alt! I hendes fritid skal hun være stepdanser.

Nanna skal være sådan en, der tager rundt på restauranter og smager på mad :) Hun er altid meget omhyggelig med at spise og studerer maden meget nøje. Og vise ting bliver sorteret fra med stor omhu. Derudover bliver hun også noget stort inden for musikken.

Sebastian (4 år) - jamen der er ingen tvivl: Racerkører :)

Knus Line - sjov tråd :)

Astrid: igen igen, det er altså bare mit favoritbillede af super seje Smilla (L)

Anmeld

13. september 2008

linemus

Trine Spanien skriver:

Min datter Laura skal helt sikkert vaere parkeringsvagt!! :D

Der er ikke nogen der er mere interesseret og kan skaelde mere ud over hvordan bilerne og motorcyklerne parkerer. Og hun bliver ogsaa meget sur paa mig hvis jeg koerer lige ind paa parkeringspladsen og ikke bakker ind. Saa hendes fremtid maa vaere parkeringsvagt eller trafik politimand.

Nu er spoergsmaalet jo saadan lidt for sjov og relateret til hvad jeres boern gaar op i, som maaske ikke er saa almindeligt.

Knus Trine

Ha ha - det er da en sjov ting at gå op i :)) Det er hende på 4 år, ik? De har altså nogle skøre idéer.

Anmeld

13. september 2008

Monique

Min store pige er meget glad for racer biler (gejlet biler) så hun skal da helt sikkert gejle biler når hun bliver stor.. :D

Anmeld

13. september 2008

Monique

Nåå ja og så skal hun være en stor sanger hehe :D
I bilen synger hun men på engelske sange.. Elvis og Find me somebody to love men martin fra X-factor.. Hun er totalt sej :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.