Hvad skal jeres boern vaere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

Zuzet

Hejsa

Her kommer mine så:

Rasmus på 11 år: Hmmm... lidt svært, men muligvis den første hypokondriske evighedsstuderende læge der bijobber i en akvariebutik... (han brokker sig altid over han har ondt et eller andet sted, han kan kun holde koncentrationen ca lidt under 2 sek. og er vild med sine akvariefisk)

Sebastian på 7 år: Den første politimand der samtidigt fungere som sin egen kilde... (Nordeuropas Største Sladrehank...) - udgiver formentlig den første opdaterede udgave af Emma Gad... :-D
( Vil gerne rette på alle og bestemme over dem....)

Mikkel på 3½: Astronaut - eller skuespiller...så længe det lugter af Star Wars... - og der er et kamera inden for rækkevidde... (Linselus der er totalt plattet med Star Wars)

Julius på 1½ år: Han bliver helt klart mundskænk.....bare én af dem der "glemmer" kun at smage på maden og derfor spiser det hele selv :-D derudover bliver han ansat hos Arla som mælkekontrolant.....hihi (totalt mad og mælkeglad, så det første han siger om morgen er maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad jubiiiiiiiii.....)

Sophia på 3½ mrd, ved jeg så ikke endnu hvad bliver men det vil tiden jo vise....

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Mimbi

Hej :)

Sámuel bliver helt sikkert låsesmed eller eletriker, han elsker nøgler og ledninger :)

Hilsen

Maibritt, der går i seng nu.... ZzZzZzZzZ

Anmeld

14. september 2008

Lullaby

Min mand har den holdning, at vores børn skal læse på universitet når de bliver ældre. Så de skal nok være arkitekter osv ;)

Anmeld

14. september 2008

Miamaja

heaven skriver:

Miamaja skriver:

heaven skriver:

hehe....

Lasse må så absolut ende som "skuffe og skabstømmer">(>(
Eller som natteterrorist, tsk tsk...

jeg har intet, og jeg mener virkelig intet - i fred i mine skabe mere..... 2 sec med ryggen til og alt er tømt!!!! Laban... men min dejlige laban(L)

og nattesøvn?? Tja, så skal jeg vist bruge en eller anden form for ordbog for at kunne definere det begreb:(

Jannie - som elsker sin søn til trods;)

det lyder jo nødagtig som min lille laban:D

hvor er han bare sød din trold.... og fed farve på hatten til hans brune hud altså.....

hvor gammel er han???

Knuz

Tak .. din lille dreng er også bare dejlig(L) Min lille gut er 17.5 måned og der er bare fart på hos ham8D

Anmeld

14. september 2008

3rollinger

linemus skriver:

Trine Spanien skriver:

Min datter Laura skal helt sikkert vaere parkeringsvagt!! :D

Der er ikke nogen der er mere interesseret og kan skaelde mere ud over hvordan bilerne og motorcyklerne parkerer. Og hun bliver ogsaa meget sur paa mig hvis jeg koerer lige ind paa parkeringspladsen og ikke bakker ind. Saa hendes fremtid maa vaere parkeringsvagt eller trafik politimand.

Nu er spoergsmaalet jo saadan lidt for sjov og relateret til hvad jeres boern gaar op i, som maaske ikke er saa almindeligt.

Knus Trine

Ha ha - det er da en sjov ting at gå op i :)) Det er hende på 4 år, ik? De har altså nogle skøre idéer.

Ja, det er hende paa 4.

Og hun har for saa vidt ret travlt naar vi gaar en tur, for folk hernede holder jo rask vaek paa hjoerner, fortov, i fodgaengerfelter og hvor som helst der er en ledig eller halvledig plads. :D

Anmeld

14. september 2008

Pia.

Ved ikke lige med de store, men ved at Mads på 2½ bliver posedame (mand) han samler alt i poser og kan man ikke finde sin mobil telefon eller sine nøgler er det stensikkert Mads har det i en af sine poser - så måske er vi også henne i noget inde for tyveri ;).... :)):)):))

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2008

Rasmine

Rasmus på 1 år, skal være fodboldspiller.
Han kan spille bold i timevis, alt andet legetøj er lige meget, bare han har en bold.

-Undrer mig faktisk over at DBU eller nogle af de store udenlandske klubber endnu ikke har kontaktet os!
;)

Anmeld

14. september 2008

linemus

Trine Spanien skriver:

linemus skriver:

Trine Spanien skriver:

Min datter Laura skal helt sikkert vaere parkeringsvagt!! :D

Der er ikke nogen der er mere interesseret og kan skaelde mere ud over hvordan bilerne og motorcyklerne parkerer. Og hun bliver ogsaa meget sur paa mig hvis jeg koerer lige ind paa parkeringspladsen og ikke bakker ind. Saa hendes fremtid maa vaere parkeringsvagt eller trafik politimand.

Nu er spoergsmaalet jo saadan lidt for sjov og relateret til hvad jeres boern gaar op i, som maaske ikke er saa almindeligt.

Knus Trine

Ha ha - det er da en sjov ting at gå op i :)) Det er hende på 4 år, ik? De har altså nogle skøre idéer.

Ja, det er hende paa 4.

Og hun har for saa vidt ret travlt naar vi gaar en tur, for folk hernede holder jo rask vaek paa hjoerner, fortov, i fodgaengerfelter og hvor som helst der er en ledig eller halvledig plads. :D

Nå ja, det havde jeg ikke lige tænkt på :)) Kan godt forstå hun må have meget travlt med den parkeringspolitik spanierne har 8D

Anmeld

14. september 2008

Mette+Mathias

Mathias skal være oliesheik eller noget andet, hvor han bliver meget rig, for han giiiiider ikke selv tage strømper på, han giiiiider ikke selv tage sko på, og hvis han kan få mor til at made ham når han er træt, så er det bare helt perfekt ;) Så derfor bliver han jo nødt til at blive rig, så han kan betale nogle for at gøre disse kedelige ting, når hans mor bliver for gammel til det ;)

Anmeld

15. september 2008

Jan9e D

Mathine skal helt sikker være journalist, hun stille altid spørgsmålstegn , ved det der bliver sag og går gerne ind i en diskution, for at vi kan se tingene fra hendes side.
En anden mulighed er at hun skal være læge - hun går meget op i at folk har smerter forskellige steder - hun har sågar gået hen til en vild fremed mand i brugsen og givet ham et kram og sagde at hun nok skulle lave hans ben når hun blev stor. behøver jeg at sige at der blev sendt mange smil rundt i foretningen- og manden sagde i øvrigt mange tak og smilede.

Super tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.