Kollegie i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Trine89

Kageteenageren skriver:

Jeg syntes også det er mærkelig, Trine. Men når min far siger at jeg så skal finde et kollegie, må jeg jo prøve

jah jah.. men jeg syntes bare det er mærkelig.. de skal jo forsørge dig til du bliver 18.. og du kan jo ikke få su før du bliver 18 så hvordan skulle du kunne betale??? betaler de??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Pige2009

Kageteenageren skriver:

Godaften I skønne Quinder.

Jeg sidder lige nu og kigger på gymnasium, og indtil videre er mine første priotet at komme på Odense Katedralskole. Men da jeg bor i Nyborg (godt 30 km væk) syntes min far lige pludselig at jeg skal prøve at finde mig et kollegieværelse i Odense, istedet for at skulle hjemmefra hver morgen tidligt, for at kunne møde i skole til tiden.

Men hvor ligger der kollegier i Odense?

Håber virkelig, der er nogle der ved lidt om det..

På forhånd tak

Tine

Du skal da på Tornbjerg

Anmeld

12. januar 2011

Calliope

Der er faktisk mange muligheder i Odense for bolig, da de jo har bolig-sikring 

Vi boede i en studiebolig, da vi læste på uni, hvor vi gav 2.200 kr for en 49 m2 2-værelses lejlighed via http://www.studiebolig-odense.dk/

Men er utrolig mange fine kollegier også nede i byen, fx i Skibhus kvarteret...

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Kan ellers anbefale Svendborg gymnasium og de har nogle fede kollegier også.
Min datter blev færdig med HF sidste sommer og bor stadig på kollegium, dernede.
Lækker by iøvrigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

Sofia24

Kageteenageren skriver:

Har faktisk kigget en del på Slotsgadekollegiet. Mest af alt, fordi det koster ca. 700 kr om måneden for godt 25 m 2 og så at det ligger ret tæt på Katedralen... Plus

har veninder som har boet der og været glade for det

har været til et par gode fester i fællesrummet

Anmeld

12. januar 2011

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Godaften I skønne Quinder.

Jeg sidder lige nu og kigger på gymnasium, og indtil videre er mine første priotet at komme på Odense Katedralskole. Men da jeg bor i Nyborg (godt 30 km væk) syntes min far lige pludselig at jeg skal prøve at finde mig et kollegieværelse i Odense, istedet for at skulle hjemmefra hver morgen tidligt, for at kunne møde i skole til tiden.

Men hvor ligger der kollegier i Odense?

Håber virkelig, der er nogle der ved lidt om det..

På forhånd tak

Tine

Jeg syntes da det er en god ide, at komme hjemmefra og stå på egne ben. De savner måske også deres frihed *GGGG* du er jo en efternøgler:-)

Anmeld

12. januar 2011

Manakauapo

SussieThyssen skriver:

Kan ellers anbefale Svendborg gymnasium og de har nogle fede kollegier også.
Min datter blev færdig med HF sidste sommer og bor stadig på kollegium, dernede.
Lækker by iøvrigt.

Kærligst
Sussie

Jeg har også kigget lidt på det, men Latin på A er rimelig vigtigt for mig.. Og det eneste sted jeg har set man kan få det er på Katedralen

Anmeld

12. januar 2011

anmaj

Jeg boede på HC Ørstedskollegiet da jeg studerede i Odense. Jeg var rigtigt glad for det. Men værelserne er kun på 16 kvm. du har eget toilet og bad men deler dog køkken med 14 andre.

Og jeg ved det lyder som mange men hvis du får et ordentligt køkken, så er det dejligt med mennesker omkring en så man ikke bliver helt ensom.

Det ligger på Niels Bohrs alle 23, 5230 Odense M

Så det er desværre ikke et inde i byen.

Anmeld

12. januar 2011

Manakauapo

anmaj skriver:

Jeg boede på HC Ørstedskollegiet da jeg studerede i Odense. Jeg var rigtigt glad for det. Men værelserne er kun på 16 kvm. du har eget toilet og bad men deler dog køkken med 14 andre.

Og jeg ved det lyder som mange men hvis du får et ordentligt køkken, så er det dejligt med mennesker omkring en så man ikke bliver helt ensom.

Det ligger på Niels Bohrs alle 23, 5230 Odense M

Så det er desværre ikke et inde i byen.

Det er også et jeg har kigget lidt på.

Jeg er lidt ligeglad med om, der er fælleskøkken eller ej. Bare der overhovedet er et.

Anmeld

13. januar 2011

anmaj

Kageteenageren skriver:

Det er også et jeg har kigget lidt på.

Jeg er lidt ligeglad med om, der er fælleskøkken eller ej. Bare der overhovedet er et.

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det, plus det ligger rimeligt tæt på bilka og rosengårdscentret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.