Kollegie i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.547 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Manakauapo

Godaften I skønne Quinder.

Jeg sidder lige nu og kigger på gymnasium, og indtil videre er mine første priotet at komme på Odense Katedralskole. Men da jeg bor i Nyborg (godt 30 km væk) syntes min far lige pludselig at jeg skal prøve at finde mig et kollegieværelse i Odense, istedet for at skulle hjemmefra hver morgen tidligt, for at kunne møde i skole til tiden.

Men hvor ligger der kollegier i Odense?

Håber virkelig, der er nogle der ved lidt om det..

På forhånd tak

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

loppen82

Godaften I skønne Quinder.

Jeg sidder lige nu og kigger på gymnasium, og indtil videre er mine første priotet at komme på Odense Katedralskole. Men da jeg bor i Nyborg (godt 30 km væk) syntes min far lige pludselig at jeg skal prøve at finde mig et kollegieværelse i Odense, istedet for at skulle hjemmefra hver morgen tidligt, for at kunne møde i skole til tiden.

Men hvor ligger der kollegier i Odense?

Håber virkelig, der er nogle der ved lidt om det..

På forhånd tak

Tine

Hejsa.

www.studiebyen.odense.dk

Og kig under bolig og job.

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Der er faktisk en del kollegier i Odense, og bybusserne er efter min mening fantastiske derovre - ligesom cykelstierne, som jo alle er flade

Kollegier i Odense

Anmeld

11. januar 2011

Manakauapo

loppen82 skriver:

Hejsa.

www.studiebyen.odense.dk

Og kig under bolig og job.

Tak skal du have

Anmeld

11. januar 2011

Manakauapo

Der er faktisk en del kollegier i Odense, og bybusserne er efter min mening fantastiske derovre - ligesom cykelstierne, som jo alle er flade

Kollegier i Odense

Har faktisk kigget en del på Slotsgadekollegiet. Mest af alt, fordi det koster ca. 700 kr om måneden for godt 25 m 2 og så at det ligger ret tæt på Katedralen... Plus

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Kageteenageren skriver:

Har faktisk kigget en del på Slotsgadekollegiet. Mest af alt, fordi det koster ca. 700 kr om måneden for godt 25 m 2 og så at det ligger ret tæt på Katedralen... Plus

Der har jeg selv stået skrevet op

Anmeld

12. januar 2011

jannebjerre

Hej

Hvorfor ikk bare gymnasiet i Nyborg??

Så er der er ikk så meget bøvl..

Anmeld

12. januar 2011

Manakauapo

jannebjerre skriver:

Hej

Hvorfor ikk bare gymnasiet i Nyborg??

Så er der er ikk så meget bøvl..

Fordi jeg desværre ikke kan få min ønskede studieretning på Nyborg Gymnasium.

Den ønskede er en sproglig med Latin og Græsk .

På Nyborg Gym kan jeg kun få en sproglig, hvor Latin er med på C-niveua. Det er desværre for lidt..

Anmeld

12. januar 2011

Trine89

så frygteligt tidligt skal man da heller ikke afsted.. 

Jeg går jo i skole inde i Odense (når jeg ikke arbejder) 

Og jeg tager toget om morgen kl 7.17 og så er jeg ude på munkebjergvej kl 7.55 ca og så er der 15 min til timerne starter.. 

men jah jah okey.. nu har jeg også været vant til at have lidt og en times rejse tid for at komme i skole da jeg gik på HHx.. hehe

Håber du finder et sted

Anmeld

12. januar 2011

Manakauapo

Trine89 skriver:

så frygteligt tidligt skal man da heller ikke afsted.. 

Jeg går jo i skole inde i Odense (når jeg ikke arbejder) 

Og jeg tager toget om morgen kl 7.17 og så er jeg ude på munkebjergvej kl 7.55 ca og så er der 15 min til timerne starter.. 

men jah jah okey.. nu har jeg også været vant til at have lidt og en times rejse tid for at komme i skole da jeg gik på HHx.. hehe

Håber du finder et sted

Jeg syntes også det er mærkelig, Trine. Men når min far siger at jeg så skal finde et kollegie, må jeg jo prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.