Hvor mange penge bruger i på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Angelspot

Vi bruger 3000 kr, vi er to voksne og så har vi to weekendbørn hver 14 dag. Heri er også husholdningsting som vaskemiddel, toiletpapir og bleer osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

170811

Før i tiden tror jeg at mig og min kæreste købte ind for 5000 kr om måneden.. :s

Nu er budgettet lagt om, og vi handler så vidt mulit kun en gang om ugen til hele ugen. Og nu kan vi faktisk godt leve for 1500 kr om måneden eller lidt under. Men jeg spiser også 2-3 gange om ugen på arbejdet. Men alligevel.  stor forskel når man ikke kommer i netto hver dag, så er der heller ikke alle de der ligegyldige køb man sagtens kunne undvære. (Læs : slik, cola, kage, osv. )

Anmeld

5. februar 2011

LIZO

vi har brugt lidt for mange penge på mad ikke at vi ikke havde pengene, men synes bare vi brugte for mange..  og vi spiser ofte ude. men nu har vi ca 1300 kr om ugen på mad.( lidt over 5000 om måneden)  det er så til at spise ude bleer til zoey osv.

Anmeld

5. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi bruger omkring 2500 kr. i måneden - nogle gange mere, men det ligger et sted mellem 2500-3000 kr i md.

Vi er 2 voksne, et barn på hhv. 6 år og 7 mdr.

Anmeld

5. februar 2011

Christabelle

Vi er indtil videre kun 2 voksne og vi bruger ca 2000 på mad/husholdning pr måned

Anmeld

5. februar 2011

Nadia&Daniel

Vi er 2 voksne og en lille pige på 3 mdr. - Vi har 1000.- pr. uge i kuvert, det vi så ikke bruger, kommer over i en overskudskuvert, som vi enten bruger til fornøjelse/fast food eller kommer ind på opsparingen.

Af de 1000.- pr. uge, går til mad, toiletpapir/køkkenruller, bleer og mme til Laura.

Vi er gode til at købe stort ind, f.eks. af kartofler til fryseren, pasta, flåede tomater, kød til gode penge (hos min mand) og andre gode tilbud...

Anmeld

5. februar 2011

Ryberg

vi er to voksne og 1 barn (9 mdr) .. og vi bruger ca.4000 kr. om måneden.. det er inkl.bleer, babymad, rengøringsartikler osv... ca. 1000 om ugen

Anmeld

5. februar 2011

bøgelund

vi er 2 voksne og 1 bebs på 1 mdr. og vi brugr ca 5-6000 kr om mdr. =/

ville ønske vi kunne lave madplaner og holde det. men vi ved altid først hvad vi har lyst til når kl. bliver 17. så vi handler stort set dagligt.. og så ryger der en masse ekstra i kurven, fordi man er sulten.. 

Anmeld

5. februar 2011

Stumpen

Her er vi to voksne og to børn og vi bruger 4000 pr. md. inkl. bleer, rengøringsmidler osv.

Anmeld

5. februar 2011

FrkLarsen

annec skriver:

Ja som overskriften lyder  Hvor mange penge bruger i på mad om mdr?

Og hvor mange er i der hjemme?

Det svinger meget fra måned til måned.

Men for 2 voksne + baby på 6 mdr (grød osv) 

ca. 2500-3000kr om måneden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.