Hvor mange penge bruger i på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.886 visninger
43 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

annec

Ja som overskriften lyder  Hvor mange penge bruger i på mad om mdr?

Og hvor mange er i der hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

<3

vi er to voksne og et barn der spiser som en voksen og spiser udelukkende økologisk = 4500kr

Anmeld

11. januar 2011

Mette.

annec skriver:

Ja som overskriften lyder  Hvor mange penge bruger i på mad om mdr?

Og hvor mange er i der hjemme?

Vi bruger meget mere end vi gerne ville!  Men, cirka 4500-5000 kr. Vi er min kæreste og jeg og vores lille datter på knap 9 måneder.. Hun spiser jo ikke det vilde, så det er nærmest kun som da vi var os to..

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Vi bruger 2000kr om måneden på mad, hundemad.. vi køber ind i bilka - kødpakker når dette er på tilbud, og discount findes intet bedre hehe
sidste måned levede vi for 1500kr, og i denne måned lever vi for 0 kr, da vi stadig har mad tilbage fra sidste måned

Anmeld

11. januar 2011

L.J.L

4-5000,- det er så inkl. bleer og alt husholdnings halløj (rengøringsmidler, toiletpapir etc.) Vi er to voksne og et barn på 1 år

Anmeld

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

4000kr nogen gange lidt mere... to voksne og eet barn

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Vi er 2 voksne og bruger ca. 3000 - aldrig mere. Det er inklusiv toiletpapir/køkkenrulle, vaskepulver, bind, tandpasta o. lign. hygiejneartikler, "forudset" medicin (hovedpinepiller/næsespray osv) og et par ture på McD/Pizza/mm. i måneden.

Anmeld

11. januar 2011

Kloster

Vi lever for 6000,- (nogle gange lidt mere) pr mdr. Det er kun til husholdning til os 5.

Mandens smøgere og hundenes hundefoder er ikke med her.

Vi er 5 pers. Men er nok nærmest 4 voksenspisende mennesker, da de to store drenge er 11 og 13 år.

Anmeld

11. januar 2011

Lady Marion <3

6000 til 3 voksne og 1 barn

Anmeld

11. januar 2011

Mullebergen

En voksen og et barn her og vi bruger omkring 2500 kr.

Jeg køber næsten alt økologisk med undtagelse af kød og pålæg, da jeg ikke kan lide smagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.