Hvor mange penge bruger i på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

ekzunz

8.000 pr md. ca. Og vi er - i en spisemæssige sammenhæng - 5 voksne og 2 børn.  Reelt er vi 2 voksne og 5 børn, men de 3 af dem er drenge på 14,16 og 18 - og de spiser heeeelt vildt meget....

Denne måned har jeg for første gang lavet madplaner og handlet stort ind for at se om jeg kan spare lidt. Sidste uge brugte jeg 1.400 kr. og hvis jeg kan holde det deromkring pr. uge, så ville de være fedt!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

2721

TinaMajdah91Juel skriver:

Vi bruger 2000kr om måneden på mad, hundemad.. vi køber ind i bilka - kødpakker når dette er på tilbud, og discount findes intet bedre hehe
sidste måned levede vi for 1500kr, og i denne måned lever vi for 0 kr, da vi stadig har mad tilbage fra sidste måned

er lidt nys. Hvordan kan det blive 0kr? Man er da nød til at have friske vare så som mælk og grønsager

Anmeld

11. januar 2011

JuelZ

Puslingen skriver:

er lidt nys. Hvordan kan det blive 0kr? Man er da nød til at have friske vare så som mælk og grønsager

det får vi fra familien af

Anmeld

11. januar 2011

2721

TinaMajdah91Juel skriver:

det får vi fra familien af

okay

Anmeld

11. januar 2011

lykke mus

to voksne som er grov ædere.. 2000 kr og så er alt husholdning med i det

Anmeld

11. januar 2011

Mimic

2400 til madbudgettet i måneden til 2 voksne og et barn... vi har gode erfaringer med at lave madplan til en uge af gangen og så kun handle ind en gang i ugen, når vi gør det kan vi klare os for ca 600 kr. i ugen derudover kommer selvfølgelig bind osv, men det udgør ikke meget mere end maks 500 kr i måneden og det er endda højt sat

Anmeld

11. januar 2011

BechHannibal

Vi er to voksne og bruger omkring 2000-2500 kr. Så køber vi det meste økologisk

Anmeld

12. januar 2011

Troldemommi

vi er to voksne vi bruger ca 3500 kr

Anmeld

12. januar 2011

oerbaek

2 voksne og 2 børn vi bruger ca 4000 kr om måneden incl alt...

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

Hold op sidder og får det helt skidt over hvad vi bruger.. vi er kun 2 voksne.. da jeg først føder til februar.. og vi bruger ca 5000-6000 kr.. Men der er også RIGTIG mange imouls køb fra kærestens side.. han spiser så meget slik og cola.. så måske det er der den trækker op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.