Andre med problemer?? (Barseldagspenge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Maise

Ni-ko-li-ne skriver:

Det har de så lige afskaffet igen

hurra for det, vel sikkert pga. valgkampen for det ville de da tabe stort på. de får ikke min stemme uanset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Kløver

Tulle Mus skriver:

Årh jeg bliver snart sindsyg af den skide kommune....

Jeg skulle overgå til barselsdagpenge i nov, og siden da har jeg ikke fået en rød reje..

Ringede så til kommunen for en uge siden, (opdagede det først da jeg så at der ingen penge var kommet sidst i dec) og de sagde jeg skulle ringe til min arbejders giver, så gjorde jeg det, men de sagde at det var kommunen, så ringede jeg igen til kommunen og de sagde IGEN at det var min arbejdsgiver, så blev jeg sku gal, nu måtte de finde ud af noget, for havde ærlig talt ikke tid til deres pjat.. Men det endte med at hun ville sende et stykke papir jeg skulle udflyde og så ville der nok gå 14 DAGE før jeg fik nogle penge..

Altså betaler de renterne for det overtræk jeg har på kontoen?? Bliver snart sindsyg......... Og så har det oveni købet lige været jul.. Arggg.

Har i andre også haft problemer?? Og kan man tillade sig og brokke sig mere end jeg har gjort???

Må desværre sige ja, har haft problemer med afdelingen, anede ikke hvad jeg havde ret til, og ringede forgæves en hel uge, da jeg endelig fik fat i dem, var svaret, jeg skulle komme derned, fordi de havde travlt, som om de fik mindre travlt af vi klarede det personligt, frem for telefonisk. Kom derned og de anede ikke hvad jeg kunne få, hvornår eller noget som helst, kun at man vist gik fra 4 uger før, men ved staidg ikke om jeg er tvunget til dette, og hun mente ejg vist skulle have en kopi af vandrejournalen til kommunen, men ikke hvor den skulle afleveres, og endte med at få at vide, der jo var længe til termin (3 marts) og kunne jo bare komme igen i slutningen af jan. så måtte vi jo kigge på det....

ja for ejg havde da også lige slæbt min gravide fede røv, hele vejen ned gennem glatte veje og snedriver, for INGENTING

Nogle gange synes jeg sgu kommunen glemmer at man også er mennesker og ikke bare et nummer

Synes fandme det nummer de har lavet med dig, er under al kritik

Anmeld

12. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maise skriver:

hurra for det, vel sikkert pga. valgkampen for det ville de da tabe stort på. de får ikke min stemme uanset.

Øhm... Ingen grund til at være sarkastisk:0) de får bestemt heller ikk min stemme og har aldrig gjort det...

Anmeld

12. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja84 skriver:

Må desværre sige ja, har haft problemer med afdelingen, anede ikke hvad jeg havde ret til, og ringede forgæves en hel uge, da jeg endelig fik fat i dem, var svaret, jeg skulle komme derned, fordi de havde travlt, som om de fik mindre travlt af vi klarede det personligt, frem for telefonisk. Kom derned og de anede ikke hvad jeg kunne få, hvornår eller noget som helst, kun at man vist gik fra 4 uger før, men ved staidg ikke om jeg er tvunget til dette, og hun mente ejg vist skulle have en kopi af vandrejournalen til kommunen, men ikke hvor den skulle afleveres, og endte med at få at vide, der jo var længe til termin (3 marts) og kunne jo bare komme igen i slutningen af jan. så måtte vi jo kigge på det....

ja for ejg havde da også lige slæbt min gravide fede røv, hele vejen ned gennem glatte veje og snedriver, for INGENTING

Nogle gange synes jeg sgu kommunen glemmer at man også er mennesker og ikke bare et nummer

Synes fandme det nummer de har lavet med dig, er under al kritik

Men de har ikke lavet noget "nummer" med Tulle mus...

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Ni-ko-li-ne skriver:

Men de har ikke lavet noget "nummer" med Tulle mus...

jeg er ikke med i hvad du mener ?

Anmeld

12. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja84 skriver:

jeg er ikke med i hvad du mener ?

du skriver at du synes det nummer de har lavet med hende er under al kritik?

men de har jo ikke gjort noget galt...

mht. dig selv vil jeg gætte på at du er gået ned i Borgerservice? og jeg vil give dig ret i at de har givet dig dårlig vejledning... men hvis jeg var dig ville jeg ringe til kommunen i stedet... og hvis du skal have KH under barsel skal du forklare omstillingen dette så de stiller dig det rette sted hen...

skal du have barselsdagpenge skal du have fat i ydelsescenteret

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Ni-ko-li-ne skriver:

du skriver at du synes det nummer de har lavet med hende er under al kritik?

men de har jo ikke gjort noget galt...

mht. dig selv vil jeg gætte på at du er gået ned i Borgerservice? og jeg vil give dig ret i at de har givet dig dårlig vejledning... men hvis jeg var dig ville jeg ringe til kommunen i stedet... og hvis du skal have KH under barsel skal du forklare omstillingen dette så de stiller dig det rette sted hen...

skal du have barselsdagpenge skal du have fat i ydelsescenteret

Jojo den er god nok, jeg har skam været nede og snakke med dem specifikt på barselsdagpenge. Jeg er på fleks ledighedsydelse, så hvad jeg ved af, bliver jeg på den ydelse under barsel, og skal derfor ikke på KH eller noget andet. men jo jeg snakkede med dem oppe på socialkontoret, hvor barselsdagpenge hører til, ihvertfald her i kommunen

Anmeld

12. januar 2011

Maise

Ni-ko-li-ne skriver:

Øhm... Ingen grund til at være sarkastisk:0) de får bestemt heller ikk min stemme og har aldrig gjort det...

Det var ikke engang min mening at være sarkastisk. Men kan godt se at det lyder sådan når jeg læser det. Er reelt glad for det er afskaffet. Det system ramte netop min stedFar da han fik kræft, så er bestemt ikke sarkastisk, men det kan du jo ikke vide

Er bare så bitter på den borgerlige regering af mange årsager, så der skal ikke så meget til at pisse mig af når jeg snakker politik. Skal nok prøve at bevare tonen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.