Andre med problemer?? (Barseldagspenge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Bom

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er ked af at sige det, men jeg er faktisk ret sikker på at fejlen ikke ligger hos kommunen... de får nemli besked fra din arb. giver omkring at du ikke længere får løn... og så sætter de udbetalingen af dagpengene igang...

en anden gang, så vil jeg råde dig til at ringe til kommunen og tale med din sagsbehandler i ydelsescenteret, vedkommende der sidder med in barselsdagpenge sag, og sikre dig at der er styr på tingene... det er altid een god ting, så har man gjort hvad man kan...

Troede faktisk ikke man havde en sagsbehandler hvis man aldrig havde brugt dem eller hva man nu skal sige..

Tror jeg ringer til dem næste gang jeg bliver gravid, for det her er godt nok et cirkus uden lige.. Meget træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tulle Mus skriver:

Troede faktisk ikke man havde en sagsbehandler hvis man aldrig havde brugt dem eller hva man nu skal sige..

Tror jeg ringer til dem næste gang jeg bliver gravid, for det her er godt nok et cirkus uden lige.. Meget træls..

man har altid en sagsbehandler indenfor et givent område... de bliver tildelt efter cpr. nr

Anmeld

11. januar 2011

Bom

Ni-ko-li-ne skriver:

man har altid en sagsbehandler indenfor et givent område... de bliver tildelt efter cpr. nr

Så blev man da lidt klogere idag..

Anmeld

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tulle Mus skriver:

Så blev man da lidt klogere idag..

alletiders

Anmeld

11. januar 2011

Bom

Ni-ko-li-ne skriver:

alletiders

Man skal jo lære så længe man lever... Men håber nu aldrig jeg får brug for en sagsbehandler, for i mine øjne er det kun unge mødre og problem mennesker der bruger sådan nogen (ikke for at fornærme nogen)...

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Mette. skriver:

Hm, jeg kender altså ikke reglerne så godt. Jeg ved bare at jeg selv havde lavet samme fejl, altså fik jeg ikke min barselsdagpenge - jeg fandt så ud af, at de faktisk havde sendt mig et brev hvor jeg skulle skrive under på jeg overgik til barselsdagpenge og det derfor var min egen fejl. (Man får ikke pengene får den er underskrevet..)

Så, i tilfælde af det er det samme her, så er der jo i hvertfald ingen renter.. Det skal lige siges at det var et underetningsbrev hvor man så skulle skrive under bagpå, hvilket man ikke umiddelbart så, med mindre man kiggede efter, så måske du heller ikke har opdaget det.  Men surt er det hvertfald - håber det snart kommer i orden. 

Hvor lang tid før får man sådan et brev...?

Anmeld

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tulle Mus skriver:

Man skal jo lære så længe man lever... Men håber nu aldrig jeg får brug for en sagsbehandler, for i mine øjne er det kun unge mødre og problem mennesker der bruger sådan nogen (ikke for at fornærme nogen)...

interessant synspunkt...

min kæreste er uddannet socialrådgiver og arbejder som konsulent... så jeg kender lidt til det.. jeg er sygemeldt og under afklaring til fleksjob, så jo, jeg har brugt og bruger min sagsbehandler en hel del...

Anmeld

11. januar 2011

Mette.

DAs mor skriver:

Hvor lang tid før får man sådan et brev...?

Åh, hæng mig ikke præcis op på det, men jeg får hver måned et underretningsbrev, og det var det sidste eller anden sidste, inden jeg skulle på barselsdagpenge fra kommunen.

Men som skrevet før, så er det bagpå et af underetningsbrevene og ikke et brev der kommer for sig selv..

Anmeld

11. januar 2011

Bom

Ni-ko-li-ne skriver:

interessant synspunkt...

min kæreste er uddannet socialrådgiver og arbejder som konsulent... så jeg kender lidt til det.. jeg er sygemeldt og under afklaring til fleksjob, så jo, jeg har brugt og bruger min sagsbehandler en hel del...

Sådan er det når man ikke er bedre vidne..  

Men det lyder da ikke som en fed situation du står i..

Anmeld

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tulle Mus skriver:

Sådan er det når man ikke er bedre vidne..  

Men det lyder da ikke som en fed situation du står i..

næ, det er det bestemt heller ikke... heldigvis er der jo ikke nogen at skylde skylden på:0)

så det er bare at se fremad:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.