Anonym skriver:
Manden og jeg elsker dyr, mest hunde- af den store slags der gider ga tur og som kan holde til det
Jeg regnede lidt med vi var ovre i noget boxer blanding. Men nu har vi kigget på en rottweiler/ labrador blanding. En robust lille bamse tæve med gode rolige forældre. MenMenMen. Nu har vi har fået at vide fra venner og familie at det er så sygt vi vil have en dræber hund når vi har børn.. Er det virkelig kun rockere der har rottweilere? Hvad er din errfaring med denne race?
Da jeg var lille, havde vi en rottweilere.
Synes ikke du skal kalde det en dræber hund! Hunde er hvad ejerene gør dem til. Hvis du opdrager den ordenligt og hårdt fra starten. Så den ved hvem der bestemmer, er det jordens dejligste hund.
De kan desværre godt gå over og blive lidt sky pga. der er labrador i den. Men det afvendes den jo med.
Hvis det er sådan en hund i vil have, er det da det i skal gøre- HVIS i har meget tid til den. For det kræver rigtig meget at sætte en hund på plads.
Min kæreste og jeg har selv en Amerikans Bullbog, og vi venter barn til juli. Vi er på ingen måde nervøs. For han er blevet opdraget med go hånd.
Hvis i køber en. så vender den sig jo også til børn fra den er hvalp, og det er jo kun en god ting :-)
Held og lykke med det.
Anmeld