Er så skuffet.....og mere til!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

DÈT giver heller ingen mening. Det ER da virkelig slet ikke til at forstå.

Men desværre kan vi kun styre og råde over dét, som vi selv beslutter.
Så det er vist en tabt kamp, hvis hun vil være så stædig .....Jeg begriber ikke, at hun er villig til at vælge de to små fantastiske piger fra.

Men Fie, det er HENDES tab!!!!!

Jeg håber pigerne har et sundt og nært forhold til farmor så?
Ellers må I sgu finde en rar dame, som vil udfylde rollen som "bedste"
...Jeg ville gerne 

kære "bedste"

Tak for de fine ord... og jeg fatter det helre ikke... trode ens mor ville være der for en hele livet i gemmen...

og fatter så helre ik det med hun fra vælger mine to ¨så dejlige piger-syndes jeg selv

men som du skriver er det hendes tab, men det tager bare tid at indstille sig på hun ikke længre er en del af mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

MORJESPERSEN

Rosa skriver:

Hold da ferie - jeg må sige at din mor godt nok har truffet det dårligste valg man kan tænke sig. Jeg ville gerne skrive en masse klog, men lige nu er jeg vidst for HARM på din mor. Så jeg vil nøjes med at sende en stor varm krammer til dig.

KH

Rosa 

Tak for din krammer den varmer på et ømt sted.... ja nogen gange sker der noget i ens liv som man aldrig trode ville ske- og det er så en af dem for mit vedkommen....

Er ski bare så ked af, men hun er jo voksen... og det er nok det der gøre allermest ondt.....

men som man siger ... det er hendes tab...

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Ligegyldig hvor dumme de så kan være så er det jo ens forældre.... jeg kender det alt for godt!

Droppede kontakten til min far da Liva blev født...

Jeg husker godt du skrev det engang... men måske er det bedre at være foruden hvis de ikke vil være der 100%... men det gør ski ondt

tænker også den dag de kommer og spørg- hvor er mormor, hvorfor snakker vi aldrig med hende

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Jeg husker godt du skrev det engang... men måske er det bedre at være foruden hvis de ikke vil være der 100%... men det gør ski ondt

tænker også den dag de kommer og spørg- hvor er mormor, hvorfor snakker vi aldrig med hende

Det gør rigtig ondt!

Nu har vi jo heldigvis en alletiders bedstefar (min mors mand) inde i billedet og det er jo sådan det atid har været og vil være for Liva, men en dag skal man jo nok til at forklare nogle ting....

Så må man så indtil da overvejer hvordan man vil forklare dem hvordan tingene hænger sammen, eller håbe på at de (vores forælde) inden da er blevet "voksne"

Anmeld

12. januar 2011

mama09

MORJESPERSEN skriver:

Som i godt ved er min mor jo kommet på den ide at hun ikke kan lide Mikael og ikke vil være i samme rum som ham. De har begge gjort lidt dumme ting mod hinannen.... men man er ski da voksen og kommer vidre, men det gør hun åbenbart ikke.

I går tog jeg så sidste iniativ til at forsone vores lille familie. Jeg tikke og bad min mor om at komme og besøge os og hvis hun ikke ville gøre det for min skyld så for hendes børnebørn... hun vil lige tænke over det siger hun og ringer igen sener på aften. Ja  nu havde hun tænkt og hun  fra vagte mikael selvom hun ved hun ikke får amalie og laura af se mere så.... er så skuffet over min mor kan gøre dette ik kun mod mig men også  min kære mand.... men mod hendes børnebørn det er mig en gåde hun vil gå glip af dem...... Ja jeg har så svært ved at sætte ord på lige nu.. men skulle bare lige dele det med nogen...

øv øv sgu så trist når voksne opfører sig som patte børn!!

Du får et kæmpe

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

Trinehw skriver:

øv øv sgu så trist når voksne opfører sig som patte børn!!

Du får et kæmpe

jep det bare så trist.. og endnu mere når det er ens mor

tak for

Anmeld

12. januar 2011

mama09

MORJESPERSEN skriver:

jep det bare så trist.. og endnu mere når det er ens mor

tak for

Ja puha...  og du har valgt hvem du støtter?

Jeg har også lidt i min familie pga. Abdi (ja nogen mennesker respektere bare ikke andre, med en anden kultur ) . Men det heldigvis ikke min mor eller far.... Men jeg har valgt at sige, hvis de ikke kan lærer at snakke pænt og ha respekt for min familie - så skal jeg ikke være en del af dem mere.

men kan godt forstå det er svært når det omhandler ens MOR!

eller næh kan ikke forstå det, for jeg kunne ikke forstille mig at være uvenner med min mor... hun er en kæmpe del af mit liv/min familie!

men får helt ondt i maven på dine vejne.....

Anmeld

13. januar 2011

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Ja det bare så hårdt for jeg mener jo at ens mor er der i tykt og tyndt i medgang og modgang... så  hun jo en kujon i mine øjne... 

jeg gad godt se hvis det var omvendt hvordan det så lød i hendes øre...

ja det er også sådan jeg tænker! Ens mor skal altid være der uanset hvad!!! Og ja hun ville nok ikke have det godt hvis det var omvendt

Anmeld

14. januar 2011

JustAnotherName

kære "bedste"

Tak for de fine ord... og jeg fatter det helre ikke... trode ens mor ville være der for en hele livet i gemmen...

og fatter så helre ik det med hun fra vælger mine to ¨så dejlige piger-syndes jeg selv

men som du skriver er det hendes tab, men det tager bare tid at indstille sig på hun ikke længre er en del af mit liv

Det kan jeg virkelig også godt forstå.
Som du siger, så forventer man selvfølgeligt at ens mor er der for en ALTID! For sådan bør det være!!
Men desværre er der flere eksempler på, at det ikke altid går sådan ...hvor ubegribeligt det end er. Men det kan man bare ikke gøre til eller fra med, hvis det er hendes valg. Men det er dybt urimeligt og meget uforståeligt, at hun kan få sig selv til at vælge Jer fra.

Jeg kan sagtens forstå skuffelsen, som jo egentlig også er en form for sorg. For sikke et svigt det er, at blive fravalgt. Og ikke mindst dine dejlige børn! Det gør da ondt!! Og det må virkelig være svært at acceptere.

Man kan jo håbe at tiden får hende på andre tanker.
Men nu er det vigtigste, at I passer på hinanden, og værner om JERES lille familie - med eller uden hende!
Og du skal have LOV til at være skuffet, vred og ked af det, tude og få snakket ud om det .....det håber jeg at Michael rummer?!

Sender dig en masse trøstende knus    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.