Er så skuffet.....og mere til!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

MORJESPERSEN

Som i godt ved er min mor jo kommet på den ide at hun ikke kan lide Mikael og ikke vil være i samme rum som ham. De har begge gjort lidt dumme ting mod hinannen.... men man er ski da voksen og kommer vidre, men det gør hun åbenbart ikke.

I går tog jeg så sidste iniativ til at forsone vores lille familie. Jeg tikke og bad min mor om at komme og besøge os og hvis hun ikke ville gøre det for min skyld så for hendes børnebørn... hun vil lige tænke over det siger hun og ringer igen sener på aften. Ja  nu havde hun tænkt og hun  fra vagte mikael selvom hun ved hun ikke får amalie og laura af se mere så.... er så skuffet over min mor kan gøre dette ik kun mod mig men også  min kære mand.... men mod hendes børnebørn det er mig en gåde hun vil gå glip af dem...... Ja jeg har så svært ved at sætte ord på lige nu.. men skulle bare lige dele det med nogen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

TbCp

Øv

Det er så trist når voksne mennesker opfører sig som små pattebørn

Håber for dig og ikke mindst Amalie og Laura at hun kommer på bedre tanker!

Anmeld

11. januar 2011

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Som i godt ved er min mor jo kommet på den ide at hun ikke kan lide Mikael og ikke vil være i samme rum som ham. De har begge gjort lidt dumme ting mod hinannen.... men man er ski da voksen og kommer vidre, men det gør hun åbenbart ikke.

I går tog jeg så sidste iniativ til at forsone vores lille familie. Jeg tikke og bad min mor om at komme og besøge os og hvis hun ikke ville gøre det for min skyld så for hendes børnebørn... hun vil lige tænke over det siger hun og ringer igen sener på aften. Ja  nu havde hun tænkt og hun  fra vagte mikael selvom hun ved hun ikke får amalie og laura af se mere så.... er så skuffet over min mor kan gøre dette ik kun mod mig men også  min kære mand.... men mod hendes børnebørn det er mig en gåde hun vil gå glip af dem...... Ja jeg har så svært ved at sætte ord på lige nu.. men skulle bare lige dele det med nogen...

Kære Fie.

Jeg forstår godt du er skuffet.  -Og jo hun burde være kommet videre og opføre sig som et voksen mennesket. Men Fie det er IKKE alle der har så stort et hjerte som dig, og når man har det, så risikere man også at blive skuffet og såret.

Jeg ved hvor tæt et bånd din mormor og du havde sammen, og derfor ønsker du jo også det for L og A, at de får et ligeså tæt bånd med deres mormor. Men sådan er jeres virkelighed jo ikke, så du må tage den derfra og passe på dig selv, for du har givet din mor mange chancer (ALT for mange chancer!!!)

Fie husk på, at man ikke selv vælger sin blod-familie, men man vælger selv sin kærligheds-familie, og jeg ved jo at "tante Mette" er en fantastisk dame, for dig og for Laura og Amalie. Hun vil jer jo, og vil rigtig MEGET gerne pigerne, hun er jo en del af jeres kærligheds-familie, så måske det er nu du skal opgradere hende fra tante til bedste....

Og ja Mikaels mor er jo også en farmor, der vil jer alle sammen.

Så søde Fiesen, pak din skuffelse sammen, din mor fortjener slet ikke at hun påvirker dig. Du har en skøn familie omkring dig, der vil jer alle sammen det bedste!!

Anmeld

11. januar 2011

Skouboe

er vist alt hvad jeg har af kloge ord her.

Anmeld

11. januar 2011

Barbamama

Jeg forstår det SLET ikke og det gør mig så ondt på dine vegne..... Det må være så ufattelig hårdt når det er ens MOR der vælger sådan. Hun fravælger dig og dine børn. Det er sgu hårdt.... Sender dig et stort kram!

Anmeld

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

hold K*** jeg var blevet skuffet, såret, trist og frustreret!!!!

Anmeld

11. januar 2011

anna-jonas

Søde Fie, det er bare hårdt, når de forældre man har, ikke altid opfører sig som forældre.

Du får lige et citat her, som egentligt rammer det jeg vil sige, meget godt.

" How people treat you is their karma, how you react is yours." Dr. Wayne Dyer.

Knus Mette

Anmeld

12. januar 2011

msax

Hvor er det tarveligt at nogle mennesker ikk kan se ret meget længere end deres egen næsetip.

Jeg kan kun forestille mig hvor hårdt det må være at skulle undvære sin mor, eller at dine piger skal undvære deres mormor.

Men som "Rose" skriver syntes jeg også du skal prøve at opgraderer en tante til mormor. Den familie man selv vælger er nogen gange bare den bedste,

SMIL fra Mette

Anmeld

12. januar 2011

lion

MORJESPERSEN skriver:

Nej hvor ville jeg blive sur og skuffet hvis det var min mor der havde gjort det(den gang hun levede).

Jeg håber hun kan være i samme rum som din mand, og æmdre sin mening, det er syndt for dine børn.

Anmeld

12. januar 2011

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

DÈT giver heller ingen mening. Det ER da virkelig slet ikke til at forstå.

Men desværre kan vi kun styre og råde over dét, som vi selv beslutter.
Så det er vist en tabt kamp, hvis hun vil være så stædig .....Jeg begriber ikke, at hun er villig til at vælge de to små fantastiske piger fra.

Men Fie, det er HENDES tab!!!!!

Jeg håber pigerne har et sundt og nært forhold til farmor så?
Ellers må I sgu finde en rar dame, som vil udfylde rollen som "bedste"
...Jeg ville gerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.