Er så skuffet.....og mere til!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Rosa

Hold da ferie - jeg må sige at din mor godt nok har truffet det dårligste valg man kan tænke sig. Jeg ville gerne skrive en masse klog, men lige nu er jeg vidst for HARM på din mor. Så jeg vil nøjes med at sende en stor varm krammer til dig.

KH

Rosa 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Øv

Det er så trist når voksne mennesker opfører sig som små pattebørn

Håber for dig og ikke mindst Amalie og Laura at hun kommer på bedre tanker!

ja et pattebarn er hvad hun er lige nu... og det værste er jo at Amalie og laura udvikler sig så meget lige pt.. bare på de sidste 14 dage har de lært så mange mange mange nye ord at man næsten kan føre en normal samltale, alser du ved hvad jeg mener ik... selvfølig taler de ikke rent men de er forstålige.... ja jeg er så glad for dem jeg forstår bare ikke hvorfor hun ikke kan give sig og komme forbi... jeg tikke og bad hende jo.... det har jeg aldrig gjordt før. Jeg sagde ja til at mødes med hende uden børn men det har jeg fortrut så nu vil jeg skrive et brev til hende og sig at jeg så vælger helt at kotte vores forbindlse fordi hun er så egoistis at kun tænke på sig selv.....

Ja jeg vil gerne vidre i livet men det er ski svært for jeg elsker jo min mor og vi har haft et kanot forhold før alt dette sket... g det er også det der gør jeg ikke forstå hendes valg... men mon ik det går op for hende når nu jeg fravælger hende...

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

ja et pattebarn er hvad hun er lige nu... og det værste er jo at Amalie og laura udvikler sig så meget lige pt.. bare på de sidste 14 dage har de lært så mange mange mange nye ord at man næsten kan føre en normal samltale, alser du ved hvad jeg mener ik... selvfølig taler de ikke rent men de er forstålige.... ja jeg er så glad for dem jeg forstår bare ikke hvorfor hun ikke kan give sig og komme forbi... jeg tikke og bad hende jo.... det har jeg aldrig gjordt før. Jeg sagde ja til at mødes med hende uden børn men det har jeg fortrut så nu vil jeg skrive et brev til hende og sig at jeg så vælger helt at kotte vores forbindlse fordi hun er så egoistis at kun tænke på sig selv.....

Ja jeg vil gerne vidre i livet men det er ski svært for jeg elsker jo min mor og vi har haft et kanot forhold før alt dette sket... g det er også det der gør jeg ikke forstå hendes valg... men mon ik det går op for hende når nu jeg fravælger hende...

Ligegyldig hvor dumme de så kan være så er det jo ens forældre.... jeg kender det alt for godt!

Droppede kontakten til min far da Liva blev født...

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

Rose <3 skriver:

Kære Fie.

Jeg forstår godt du er skuffet.  -Og jo hun burde være kommet videre og opføre sig som et voksen mennesket. Men Fie det er IKKE alle der har så stort et hjerte som dig, og når man har det, så risikere man også at blive skuffet og såret.

Jeg ved hvor tæt et bånd din mormor og du havde sammen, og derfor ønsker du jo også det for L og A, at de får et ligeså tæt bånd med deres mormor. Men sådan er jeres virkelighed jo ikke, så du må tage den derfra og passe på dig selv, for du har givet din mor mange chancer (ALT for mange chancer!!!)

Fie husk på, at man ikke selv vælger sin blod-familie, men man vælger selv sin kærligheds-familie, og jeg ved jo at "tante Mette" er en fantastisk dame, for dig og for Laura og Amalie. Hun vil jer jo, og vil rigtig MEGET gerne pigerne, hun er jo en del af jeres kærligheds-familie, så måske det er nu du skal opgradere hende fra tante til bedste....

Og ja Mikaels mor er jo også en farmor, der vil jer alle sammen.

Så søde Fiesen, pak din skuffelse sammen, din mor fortjener slet ikke at hun påvirker dig. Du har en skøn familie omkring dig, der vil jer alle sammen det bedste!!

Nu har jeg læst dit svar mindst 5 gange..... fuck "Rose" hvor kender du mig godt..... du har ret i det du skriver... men det er bare så svært, for jeg vil jo så gerne hun kunne give A og L den samme dejlige barndom som jeg havde med min mormor. Jeg husker vi bagte boller sammen, tog på tur, hun lærte mig at strikke, hun lærte mig at passe en have, hun lærte mig at male porcelæn, hun lærte mig at være et godt menneske, hun lærte mig så ufattelig mange ting som jeg kun kan takke hende for i dag. Jeg savner hende så ufatteligt meget og jeg tror også det er med til jeg har svært ved at opgive håbet ved min egen mor.

Puha jeg sider her og vrælger, Mikael er på arbejde igen igen, han har arbejde over de sidste 3 dage og har haft 42 timer på disse 3 dag... Jeg har så meget til at se til med skolen da vi har valg fag og oven i er Laura syg, Amalie var i sidste uge..... så jeg midste lige en dag af valg ugen.... Jeg mangler bare min mormor at snakke med... ja hun forstod mig og mine tanker så godt. Hun ville have elsket pigerne så MEGET...... ja hun fulgte så meget med i min gravidt.. og i hendes sidste time viste hun jeg var på fødegangen..... hun viste at der var to guldklumper på vej. To gulkumper som hun ikke ville komme til at opleve og jeg ville ikke kunne dele dem med hende. Men hun vidste at jeg var lykkelig og det ved jeg der gav hende ro i sindet og var med til hun gav slip og lod sig begå sig på sin sidste rejse til himlen....

Min mor er ski så dum, jeg fatter det ikke... jeg tikkede og bad hende... ja det har jeg aldrig gjordt før på denne måde og så afviser hun jo sit eget barns behov... Ja jeg vil aldrig være sådan en mor om så jeg ikke kan lide Amalie eller laura´s kærste eller mand til den tid...

Og du har ret med tante Mette hun er der altid for mig, hun er en engel, jeg bruger hende også men måske jeg skulle bruge hende mere hun elsker pigerne og forguder dem med hendes kærlighed... hun ner så god til dem og pigerne elsker hende...

Jeg har gået og tænkt meget siden i går og er kommet frem til at jeg ikke har lyst til at snakke mere med min mor efter hendes valg og dette vil jeg skrive til hende i et brev...

og så må jeg komme vidre i livet selvom det er svært

Godt mikael´s mor er her... i dag kørte vi der ind og spiste aftens mad nu når mikael var på arbejde.... hun er bare så sød selvom hun også kan være træls men hvem kan ik det...

Tak for dit dejlige indlæg det fik mig til at tænke...

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

Skouboe skriver:

er vist alt hvad jeg har af kloge ord her.

Et  kan man altid bruge og mange gange siger det mere en 1000 ord

så tak...

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Jeg forstår det SLET ikke og det gør mig så ondt på dine vegne..... Det må være så ufattelig hårdt når det er ens MOR der vælger sådan. Hun fravælger dig og dine børn. Det er sgu hårdt.... Sender dig et stort kram!

Ja det bare så hårdt for jeg mener jo at ens mor er der i tykt og tyndt i medgang og modgang... så  hun jo en kujon i mine øjne... 

jeg gad godt se hvis det var omvendt hvordan det så lød i hendes øre...

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

Ni-ko-li-ne skriver:

hold K*** jeg var blevet skuffet, såret, trist og frustreret!!!!

Det er lige det jeg er.... men jeg kan ikke gøre noget, jeg tikkede virklig og bad hende gøre det for min skyld... for den datter hun fik for snart 28år siden som hun har elsket og været for... men det gik åbenbart ikke ind på hende lystavle....

så mit forhold til min mor er ovre... nu er det mig der vælger at jeg slet ikke vil tale med hende mere... det er ikke en løsning men det vil give mig mere ro i sindet at jeg ikke skal høre mere på hende..

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

anna-jonas skriver:

Søde Fie, det er bare hårdt, når de forældre man har, ikke altid opfører sig som forældre.

Du får lige et citat her, som egentligt rammer det jeg vil sige, meget godt.

" How people treat you is their karma, how you react is yours." Dr. Wayne Dyer.

Knus Mette

Tak for dit citat.... det giver stof til efter tanke...

og ja man bliver ski så skuffet når man regner med ens forælder er de kloge i forholdet... det er også extra hårdt nu når jeg ikke har min rigtige far mere han gik jo bort da jeg var 9 år..... så har jeg min mors ex mand som jeg har kontakt til endnu og som gerne vil være en del af vores liv men det er ik helt det samme... men så helre ham end en mor som ikke er en dyt vær mere...

Hun er ude i kulden nu og det bliver svært at komme ind i varmen igen

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

msax skriver:

Hvor er det tarveligt at nogle mennesker ikk kan se ret meget længere end deres egen næsetip.

Jeg kan kun forestille mig hvor hårdt det må være at skulle undvære sin mor, eller at dine piger skal undvære deres mormor.

Men som "Rose" skriver syntes jeg også du skal prøve at opgraderer en tante til mormor. Den familie man selv vælger er nogen gange bare den bedste,

SMIL fra Mette

Det er hårdt også når man selv er mor... jeg kan slet ike sætte mig ind i hendes tanke gang...... men jeg tror også jeg vil vælge at gøre lidt mere ud af tante mette... hun er ægte og vil os det bedste...

Anmeld

12. januar 2011

MORJESPERSEN

lion skriver:

Nej hvor ville jeg blive sur og skuffet hvis det var min mor der havde gjort det(den gang hun levede).

Jeg håber hun kan være i samme rum som din mand, og æmdre sin mening, det er syndt for dine børn.

Ja man bliver virklig skuffet.... jeg fatter helre ik hun kan gøre det... men jeg tror desværre ikke vi nogen sinde mere får et mor datter forhold..... men nu har jeg gjort at hvad der stod i min magt... så er det hende der må leve med hendes eget valg og håber da også hun har dårlig smag i munden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.